בריאות

"השליחות שלי היא להגשים חלומות ולתת שמחה לאנשים"

מחפשים ציור לבית אב לא יודעים מה מתאים לקיר ומה לבית ומה בעצם נכון לכם?! אפרת אילן פתחה עסק שמהותו להתאים את הציור לבית שלכם ולאווירה השורה בו

"הגשמתי את החלום של עצמי. התעסקתי במקצועות הפיננסים והפכתי להיות ציירת ולהגשים חלומות של אנשים. לפני עשר שנים זיהיתי שלקוחות מגיעים לגלריה, נכנסים, מתבלבלים ויוצאים. הם לא ידעו לבחור ציור עבורם. אז פיתחתי את 'שיטת חמשת השלבים' שבה אני עוזרת ללקוח להתאים לפי גודל, מיקום, צורה, אופי, סגנון וכמובן מחיר. ומה שאני עושה זה גורמת ללקוח לדייק. וכשהלקוח מגיע איתי לגלריה הוא לאט לאט מבין מה נכון עבורו".

 

"הגלריה היא ללא פערי תיווך .זה לא ממני לגלריסט ואז ללקוח. פערי התיווך חוסכים את ההוצאה המיותרת והם גמישים מאוד ללקוחות. ההתאמה המדויקת היא גם במחיר, יש ללקוח אפשרות לבחור או ציור אוריגינל או הדפסה או הדפסה עם נגיעות צבע. אין אין בגלריה. האפשרויות הן מאוד רבות וזה בהתאם למחיר.

"המוזה זה משהו פנימי שאני מתחברת לכוחות הפנימיים שלי. למשל כשהייתי בתערוכה בניו יורק נחשפתי להמון בניינים גבוהים וכשחזרתי פתחתי ממש ליין אורבני. או למשל כשהייתי בהריון יצאו לי צורות יותר עגולות והייתי בליין יותר רך.

"השליחות של העסק שלי זה להגשים חלומות של אנשים ולתת להם שמחה בבית. שמחה במשרד. שהם יראו את זה, ולהפיץ את האור, את הצבע ואת הצבעוניות שלי בחלל ולהשרות עליהם את ההרגשה הטובה.

"כשהתחילה תקופת הקורונה התרחבתי לגלריית רחבת ידיים שעיצבתי במו ידי ואני מאוד גאה בה. דבר שני, התפנה לי זמן לעשות את הדברים שחלמתי עליהם יותר מעשר שנים: להרחיב את המותג גם ליצירות אומנות על ברזלים, אני מציירת סקיצה וחותכת בלייזר, זה טרנד ממש אופנתי, על מצעים. אני מייצרת הדפסים בסין של הציורים שלי על כריות ושטיחים, על כדים ופסלים. ייצרתי קונספט להלבשת הבית. אתה יכול להתאים לא רק את הציור אלא את כל החלל, שהצבעים ידברו אחד עם השני והאמנות תדבר בעד עצמה".


אירית נופארבר

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות