איכות חיים

הפעולות הפשוטות שימלאו אתכם באנרגיה על הבוקר

עבור חלק מאיתנו, בוקר הוא זמן קשוח בו רמת האנרגיה נמוכה ביותר ואנו מתקשים לפעול במרץ ולהיכנס לעניינים. אם גם אתם נאבקים להתחיל את היום, הכתבה הבאה בשבילכם

מתקשים להתמלא באנרגיה על הבוקר? אולי תופתעו לגלות, אבל השעה הראשונה של היום היא קריטית ליום כולו, והדרך בה תנהלו את שעת ההתעוררות שלכם, תקבע את מידת האנרגיה שלכם. אז מה כדאי לאכול ואילו הרגלים יש לאמץ על מנת שיומכם יהיה פעלתני ומלא אנרגיות?

להתחיל את היום בלי הסחת דעת

הסחת הדעת הראשונה במעלה היא ללא ספק העיסוק הבלתי פוסק בטלפון הנייד. ותרו על הפעולה האוטומטית של הושטת היד לנייד שלכם לפחות בשעה הראשונה של היום. מדובר במאמץ מיותר לעיניים שלא לדבר על בזבוז של זמן חשוב. הניחו לשעת היום הראשונה לעבור בנחת וללא כל הפרעות.

תניעו את הגוף

מחקרים גילו כי כאשר אנו מניעים את הגוף בשעות הבוקר (ורצוי ממש בסמוך לקימה) אנו פעילים יותר לאורך היום כולו. אל תוותרו על פעילות גופנית, מתיחות ואימון כושר קצר וקליל יעשו נפלאות לגוף ולמצב הרוח.

לאכול נכון

הקשיבו לגוף שלכם ולמה שהוא מסמן לכם. אם אתם מרגישים צורך לאכול משהו בבוקר, אל תוותרו על פעולה זו והעניקו לגוף את האנרגיה לה הוא זקוק. בבוקר כדאי לאכול ארוחה אשר מורכבת משומן וחלבונים וזאת על מנת לשמור על שובע ועל רמת אנרגיה לאורך זמן, מומלץ לאכול בטווח של שעה וחצי מזמן הקימה.

שתו מים

למרות שלחלקינו זו נשמעת כמו משימה בלתי אפשרית, מומלץ לוותר בבוקר על הרגל שתיית הקפה ולהחליפו בכוס מים פושרים (אפשר עם קצת לימון). מים מכניסים לגוף לחות ועוזרים לחמצן לנוע בקלילות בגופנו ולמלא אותו באנרגיה.


נטלי גל שוינקלשטיין

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות