איכות חיים

"זאת זכות גדולה לעזור לאנשים להיגמל"

טכנולוגיה חדשנית שפועלת על תת המודע עומדת בבסיס SHIFT, אותה פיתחה ליאת מרום עם בעלה, שהפכה למיזם לגמילה מהתמכרויות. בראיון לגיל ריבה היא מספרת שהשליחות שלה היא לגרום לאנשים להרגיש, ושהיא לא מאמינה במילה "לא"

כשליאת סיימה את הצבא היא התלבטה בין לימודים למדעי המוח לבין לימודי עיצוב. כולם תהו מה הקשר בין השניים, והיא הוכיחה את הקשר באמצעות הטכנולוגיה החדשה שיצרה – שיטת העיצוב הראשונה בעולם שמצליחה להשפיע על המוח.

היא הבינה שמה שמעניין זה איך להשתמש בחלל עצמו כדי לייצר רגשות. וכך היא פיתחה פטנט איך להשפיע על גלי המוח וההורמונים של אנשים כדי להבטיח שזה יקרה. ליאת יצרה מקצוע חדש שנקרא experience design, שזה בעצם עיצוב חוויות. היא יצרה ליין חדש, טכנולוגיה חדשנית שעובדת על התת מודע בעזרת חמשת החושים שמשפיעים על ההורמונים שלנו למען מיקסום החוויה. ריחות, מישוש, טעמים, צלילים ועיצובים.

המסר של ליאת: אתה יכול לשלוט ב-state of mind שלך. למשל: אתה רוצה לחוות שינה טובה? אפשר ליצור את זה! אתה רוצה להיות מרוכז בעבודה? אפשר ליצור לך את זה!

"כילדה, התמודדתי עם ויסות חושי, ואז לא ידעו שדבר כזה בכלל קיים. אבל ראיתי שאני יכולה לעבור מהפרעת קשב וריכוז להיפר ריכוז מאוד חד. ככל שהתחלתי להתעסק במחקר הזה נדהמתי לראות כמה אנשים מתמודדים בכלל עם המילה הזאת, רגשות. או שהם לא מצליחים להרגיש רגשות עד הסוף או שהם מרגשיים בווליום ולא מצליחים לשלוט בזה".

מהי השליחות שלך?

"לגרום לאנשים להרגיש. זה לא מובן מאליו. ליצור לעצמם את החיים שהם היו רוצים. אני גורמת לאנשים להצליח במה שהם עושים. כל אחד עם ההצלחה שלו – לגדל חמישה ילדים, לפתח קריירה, להיות יצירתי. אני ובעלי יצרנו את "מיינדטק", מיזם לגמילה מהתמכרויות ושם אנחנו עובדים על התניה פסיכולוגית שכל החושים מעורבים בה. המיזם הזה באמת פורץ דרך השנה וזה היה זכות גדולה שבתקופת הקורונה עזרנו לכל כך הרבה אנשים להיגמל מסיגריות וסוכר וגלוטן".

תוכלי לשתף אותי באכזבות או קשיים שעברת בדרך?

"אני לא מאמינה שיש משהו שהוא בלתי אפשרי, אני לא מאמינה במילה לא. תמיד אמרו לי אי אפשר, אין מחקר שמראה את זה. והייתי צריכה להתעקש שם עם המח היצירתי שלי ולהראות איך ממציאים דברים. האתגר שהיה לי לאורך הדרך זה להאמין במחשבה הזאת שיש לי ובאמונה ולמצא את הדרך היצירתית גם כשאני עובדת עם אנשים תבניתיים".

מה סוד ההצלחה שלך?

"אני לוקחת משפט של וולט דיסני: אם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול לעשות את זה. זה מוביל אותי לכל אורך הדרך. כיוצרת עולים לי רעיונות ואני מבינה שאם הגיתי את זה במוח אז את האיך אנחנו נפתור וזה נותן לי דרייב לפתור את זה".

לפרטים והרשמה לתוכנית הרשימה: עמוד הפייסבוק, או דיאנה, טל’ 055-250-2212

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות