בריאות

צפו: אחרי 4 חודשים בהם היה מורדם, חולה הקורונה חזר הביתה

מאיר דהן מרמת גן חלה בקורונה קשה והיה מורדם ומונשם במשך ארבעה חודשים. צפו בפרידה שלו מהצוות הרפואי, לפני שחזר לביתו

משוקם הקורונה יוצא לחיים חדשים: "באתי שבר כלי וחזרתי שלם. אני זוכר איך הגעתי לכאן, מפחיד. החזרתם לי את התקווה לחיים. אתם המלאכים שלי".

במילים מרגשות אלה נפרד המטופל מאיר דהן, שחלה בקורונה קשה, מצוות מחלקת השיקום בבית חולים רעות לאחר חודשיים של תהליך שיקומי אינטנסיבי. "זה בית החולים רעות, כולם משפחה, כולם אחים. אני מודה לכם מקרב לב. באתי שבר כלי וחזרתי שלם. אני זוכר שכשהגעתי הייתי גמור ואתם החזרתם לי את התקווה לחיים. אני מאד מודה לכם, מקרב לב. אתם המלאכים שלי. תודה לכם", נפרד דהן מהצוות הרפואי, אחים אחיות ורופאים, אשר טיפלו בו לאורך התקופה הארוכה בה היה מורדם, מונשם ומטופל נגד נגיף הקורונה.

דהן, 60, תושב רמת גן היה מורדם ומונשם במשך 4 חודשים בטיפול נמרץ קורונה ונלחם על חייו. לבית חולים רעות הגיע כשהוא סובל מסיבוכים קשים, על כיסא גלגלים ונזקק לסיוע בכל התפקודים הבסיסיים.

צוות המחלקה הגיע להיפרד ממאיר ולאחל לו הצלחה רבה והרבה בריאות בהמשך הדרך.

התגלה זן נוסף של נגיף הקורונה – וריאנט הלמבדה

ארגון הבריאות העולמי הודיע לאחרונה על זן נוסף של נגיף הקורונה שמתחיל להתפשט ברחבי העולם – וריאנט הלמבדה (Lambada). וריאנט הלאמדה זוהה לראשונה בפרו בחודש אוגוסט 2020, וכעת ידוע כי הוא נפוץ בכ-29 מדינות ברחבי העולם, בעיקר בדרום אמריקה. בעקבות התפשטות וריאנט זה, הפכה פרו למדינה עם שיעור התמותה הגבוה בעולם, והחשש בארגון הבריאות העולמי, ושל מומחי רפואה ברחבי העולם, הוא שוריאנט זה עלול להיות עמיד יותר מפני נוגדנים ומפני חיסונים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות