אסטרולוגיה

סכסוך זוגי: גם לריב צריך לדעת

זוגיות עשויה להיות עניין לא פשוט ורווי ביצרים ובריבים לוהטים. כל אדם מתנהל אחרת בעת ויכוח, ישנם אלה המחפשים להשכין שלום ולפייס את בן זוגם ואילו אחרים אשר ילחמו בכל הכוח ולא ירפו על שיצאו כמנצחים. איך אתם מנהלים ויכוחים בזוגיות שלכם ומה כדאי ללמוד ולהפנים מכך?

מזל גדי – נינוחים גם בוויכוחים

מדובר באנשים נינוחים וויכוחים איתם כמעט ולא מורגשים, גם בעת סכסוך זוגי. הגדיים הם אנשים שלווים באופן כללי ולא ימהרו לצאת משלוותם. אם ישאבו לוויכוח, יתנהלו גם בו בסבלנות, ברוגע ובחוכמה.

מזל דלי – ממחושבים וכנים

בני מזל דלי אוהבים לדבר על הדברים ולבטא במילים את כל אשר על ליבם. הם פועלים בצורה הגיונית ולאחר ששקלו את כל האפשרויות והתייחסו לתמונה הגדולה.

מזל דגים – דרמה גדולה

אנשים מאוד רגישים הנוטים להתפרץ במלוא העוצמה על האדם שמולם. דגים זקוקים ולעיתים אף נהנים מריב הגון ולדרמה גדולה.

מזל טלה – נטייה להתפרץ

הטלאים ינצלו כל ויכוח על מנת לשטוף את האדם שמולם בכל הרגשות והתחושות שמציפות אותם, וזאת מבלי לעצור לנשום או לחשב מסלול. הם לא בוחלים במילים ולא מהססים לפני שפולטים אותן החוצה.

מזל שור – מוצאים פתרונות

מדובר באנשים מחושבים והגיוניים וכך הם מתנהלים בכל אספקט בחייהם, וכמובן שגם בעת ויכוח. השוורים הם עקשנים גדולים שלא מוותרים בקלות אך בשל היותם רציונליים ושקולים, הם מגיעים לפתרונות בצורה שלווה ורגועה.

מזל תאומים – ויכוח שהוא ברדק שלם

תאומים הם אנשים תזזיתיים ומלאי חיים, הם מערבבים הכל מהכל ולא באמת מצליחים להישאר מפוקסים בנושא הוויכוח. הם אומרים הכל ובפנים ולא מסננים ולו מילה אחת. אינם יודעים להירגע ומחזיקים כעס בבטן.

מזל סרטן – מלא רגשנות ודרמה

מדובר בטיפוסים סופר רגשניים שנעלבים עד עומק נשמתם ולכן נוטים להיות במגננה מתמדת, הסרטנים מתווכחים עם הרבה פאתוס ודרמה ומנסים תמיד לצאת מויכוח כשידם על העליונה.

מזל אריה – מנצחים בכל מחיר

לא משנה על מה הויכוח, הוא יהיה סוער וכמובן שבני מזל אריה חייבים, אבל חייבים לנצח בו ויהי מה, וזאת בשל הגאווה הגדולה שמלווה אותם בכל מעשה.

מזל בתולה – בוחנים נושא נושא

הבתולות הם אנשים שקולים ומחושבים וכך הם גם מתווכחים, הכל נעשה בסבלנות וברוגע תוך בחינת שלל הנקודות והדקויות, דבר שיכול לפעמים להוציא את הצד השני לגמרי מהדעת.

מזל מאזניים – שקט ושלווה

קשה עד בלתי אפשרי לגרור אתכם לויכוח סוער וזאת מכיוון שאתם פשוט לא מוצאים בו טעם ולא אוהבים את האנרגיה. מבחינתכם פייסנות ופשרה עדיפות על הכל ותמיד תעדיפו שקט ושלווה סביבכם.

מזל עקרב – כנות לפני הכל

אם האדם שמולכם כן וישר איתכם, אתם תכבדו אותו ונתנו לו מקום להתבטא בסבלנות וסלחנות, גם בעיצומו של ויכוח סוער.

מזל קשת – בלי זמן ובלי סבלנות

מדובר בטיפוסים חסרי סבלנות שאוהבים להיות בתנועה מתמדת ולזוז ממקום למקום. ויכוחים מצריכים זמן ולכם אין עניין לבזבז אותו ולכן, כשפורץ וכיוח אתם רק רוצים לנוס מהחדר ולא לשוב אליו לעולם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות