אסטרולוגיה

לכל איש יש סיפרה: מה מספר עליכם תאריך יום ההולדת שלכם

ספרת תאריך יום ההולדת היא בעלת משמעות ויכולה להעניק לכם תובנות מקוריות על העולם, הסביבה – ובעיקר עליכם

לכל אדם סיפרה המורכבת מתאריך יום ההולדת שלו והיא בעלת ערך ומשמעות על מהלך חיוו. סיפרה שמספרת על האדם שהוא ובכוחה  להעניק תובנות מפתיעות וחשובות. חברו את כל הספרות המרכיבות את תאריך יום ההולדת שלכם וגלו מה הסיפרה שלכם מספרת עליכם

כך תחשבו מהי הסיפרה שלכם: חברו את היום, החודש והספרות של שנת לידתכם. את המספר שיתקבל חברו עד שיצטמצם לספרה אחת – זוהי סיפרת הלידה שלכם. וכעת כל שנותר הוא לגלות מה היא מספרת.

1

זוהי הסיפרה מייצגת התחלה וראשוניות ואנשים המיוצגים על ידי הסיפרה 1 הינם אנשים בעלי חשיבה עצמאית מפותחת וראש פתוח. הם סופר יצירתיים ומלאים ברעיונות חדשניים ומקוריים.

2

אנשי סיפרה 2 הם אנשים שלווים ורגועים, המחפשים להשכין שלום בכל עת ובכל מקום. הם נינוחים ושמחים כשסביבם יש אווירה טובה ויעשו הכל על מנת שזו תוכל להתקיים. הם תמיד ישימו את רצונם וטובתם של האחר לפני שלהם, וינהגו בענווה ועדינות נפש.

3

אלה הם אנשים חזקים ובולטים, מלאים בכריזמה ובנוכחות ואנשים מאוד אוהבים לשהות במחיצתם. מדובר בטיפוסים נעימים ובעלי לב רחב שנולדו להיות מנהיגים.

4

אנשי הסיפרה 4 אוהבים לעבוד, ולא מפחדים מאתגרים כשעשייה כשלעצמה מעניקה להם תחושת חיוניות וסיפוק גדול. הם אוהבים וזקוקים לשגרה, סדר וארגון.

5

מדובר באנשים סקרניים שאוהבים לטרוף את החיים ואוהבים לחקור וללמוד כל נושא שמעניין אותם. הם חיים בעולם משל עצמם ולעיתים מתקשים להתנהל בסיטואציות חברתיות.

6

אנשי הסיפרה 6 הם טיפוסים מאוד רומנטיים שמחפשים את האושר ואוהבים לאהוב, הם מלאי דאגה לסביבה בכלל ולחברים ובני משפחה בפרט. מדובר באנשים נתינתיים שיעשו הכל למען אהוביהם.

 7

אנשי הסיפרה 7 הם הטיפוסים הפילוסופים, אוהבים לדעת ולחקור ותמיד ישמחו ללמוד משהו חדש. הם אינטליגנטים ובעלי שכל ישר וחריף.

 8

מדובר באנשים בעלי עוצמות יוצאי דופן, שרואים תמיד את התמונה הגדולה ויודעים לפעול בדרך מהירה ויצירתית על מנת להשיג את מבוקשם. הם אנשים מוצלחים ובעלי הישגים מרשימים.

9

מדובר באנשים קלילים וזורמים שיודעים להשתלב בקלות בכל סיטואציה ולהתחבר לאנשים, הם אהיבים וחברותיים מאוד וכיף להיות לידם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות