אסטרולוגיה

עניין של טאץ׳ (ומזל): עיצוב הבית לפי האסטרולוגיה

ידעתם שלכל מזל יש סידור בית שמתאים עבורו לפי תכונותיו האסטרולוגיות? בית שאם יעוצב לפי מאפיינים אלה יהפוך לנוח, נעים ונכון יותר עבור. גלו מה הם הדברים שכדאי וחשוב לדעת בעת עיצוב הבית

מזל גדי – הבית הפרקטי

לפי האסטרולוגיה, בני מזל גדי לא אוהבים קשקושים וקישוטים, הם אנשים מאוד פרקטיים וככאלה יעדיפו דברים נוחים ובעיקר יעילים. מדובר באנשים שאוהבים נוסטלגיה ואוהבים להתרפק (ולהתפנק) על העבר ועל כן, בית באווירה קלאסית המשלב חפצים עתיקים בעלי ניחוח ישן מתאים להם מאד.

מזל דלי –  בית צבעוני וססגוני

בני מזל דלי אוהבים לשלב את הכל עם הכל, ובית צבעוני מלא בחפצים ורהיטים שאינם קשורים בהכרח אחד לשני, יהיה מושלם עבורם וייצר תחושה של חיות ויצירתיות בנפשם :).

מזל דגים – הבית המיסטי

מדובר באנשים סופר רוחניים שאוהבים לייצר סביבם אווירה של תנועה וקסם. לוכדי חלומות, נרות ריחניים, תמונות צבעוניות, בדים שמחים ושלל חפצים בעלי ניחוח מיסטי יעניקו להם ולביתם תחושה נעימה וחמימה.

מזל טלה – בית מינימליסטי

הטלאים אוהבים שכל דבר מונח במקומו, אין להם עניין בקשקושים מיותרים ולא במיליון פריטים חסרי משמעות. יעדיפו בית מינימלסטי בו ימצא רק מה שהכרחי ובעל ערך.

 מזל שור  – בית גדול ומפנק

אתם מאוד אוהבים נוחות ויוקרה ולכן חשוב לכם שהבית יהיה למקום המפנק ביותר: שהמיטה תהיה גדולה ורחבה, הספות יתאימו לרביצה מפנקת והחלל כולו יהיה חמים, רחב ידיים ובעל צבעים חזקים שיעניקו תחושת שלווה וביטחון.

מזל תאומים – בית מזמין ונוח

תאומים הם ״אנשים של אנשים״, ויותר מהכל אתם אוהבים לפתוח את ביתכם בפני חברים ולארחם. חשוב לכם שהבית יהיה מזמין ונעים והסלון יהיה כיפי, גדול ומרווח, שכולם יוכלו לצנוח בנינוחות לספה מפנקת ולהעביר איתכם ערב סופר מהנה.

מזל סרטן – קן חמים ומשפחתי

יותר מכל דבר אחר, אתם אוהבים את המשפחה שלכם, ולכן חשוב לכם שהבית יהיה ביתי, נעים מסודר וחמים. בית שיעניק תחושה של קן חמים ומוגן. בני מזל סרטן יעטרו את ביתם באינספור תמונות ורגעים משפחתיים כמו גם במזכרות ובמתנות ובעצם בכל דבר בעל ערך סנטימנטלי שניתן במתנה מהמשפחה.

מזל אריה – בית יוקרתי ומפנק

כל דבר שנראה יוקרה ונוצץ אתם אוהבים אהבה גדולה ובית של אריה תמיד יהיה יוקרתי, מוקפד, מפנק ומעוטר בשלל גאדג'טים מדליקים וחדשים.

מזל בתולה – הבית הפרקטי

מדובר באנשים סופר מאורגנים ומחושבים וכך גם נראה ביתם. בית של בתולות הוא מסודר ובשל היותם אנשים פרקטיים, כמעט ולא תמצאו בו דברים מיותרים.

מזל מאזניים – בית מלא סטייל

מדובר באנשים עמוסים בסטייל, ביתם יכלול חפצי אמנות ושלל פריטים מעוררי התפעלות שיונחו במקומם ובאופן הנכון ביותר. הם בעלי חוש אסתטי מפותח ועין טובה לעיצוב.

מזל עקרב – פרטיות ונעימות

עקרבים אוהבים להתחפר. וביתם הוא מבצרם. האם אנשים פרטיים ולכן חשוב להם שביתם יהיה מקום של מפלט מהחוץ, פינה מפנקת, אפלולית ונוחה שתמלא את כל צרכיהם בנינוחות.

מזל קשת – בית צבעוני ושמח

הקשתים הם אנשים שמכורים להרפתקאות ולריגושים, וככה בדיוק נראה ביתם: חלל צבעוני ושמח המכיל בתוכו אוסף של פריטים מגניבים ומעניינים שמושכים את העין ומעוררים את הלב.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות