בריאות

בכירה במשרד הבריאות מעריכה: בקרוב נחזור למסכות

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, מעריכה כי כבר בתחילת השבוע תאשר הממשלה את חובת עטיית המסכות בחללים ציבוריים

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, אמרה בריאיון לאולפן ynet כי להערכתה חובת עטיית המסכה בחללים סגורים תשוב ממש בקרוב. "התקבלה החלטה שברגע שיהיו לנו 100 מאומתים יומיים בממוצע שבועי, אז אנחנו נחזיר את המסכות לחללים סגורים", אמרה. "אני מניחה שהדבר הזה יקרה כבר ביום ראשון לאור המגמה המאוד מהירה שאנחנו רואים. יתר הדברים יהיו תלויים בהחלטות ממשלה".

בעיריית טבריה לא חיכו לממשלה והורו על חובת עטיית מסכות בכיתות ובחללים סגורים בבתי ספר, וכן על מניעת התקהלות וערבוב כיתות בפעילות משותפת.

מי שעוד מיהר להקדים רפואה למכה הוא הארגון העולמי של בתי הכנסת, שקורא לגבאי בתי הכנסת וראשי הקהילות להמליץ למתפללים לחזור ולעטות מסיכה בזמן התפילות. הארגון ממליץ על עטית מסיכה לאורך כל זמן התפילה- בדגש על בתי כנסת בהם מתפללים גם לא מחוסנים ובדגש על ילדים וכן בתי כנסת בהם גם מתפללים הנמנים על קבוצות הסיכון. בנוסף, יש לדאוג לאוורור מקסימלי של בית הכנסת. "שנזכה שיתקיים בנו הפסוק מפרשת השבוע (בלק): "מה טובו אהליך יעקב, משכנותיך ישראל", נמסר בהודעת הארגון.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות