אסטרולוגיה

חיסכון או אוברדראפט: איך אתם מתנהלים עם כסף

איזה מזל יודע להתנהל בתבונה עם כסף? מי בזבזן חסר תקנה ומי לעולם לא ירכוש משהו מיותר? לגלגל המזלות יש הרבה מה לומר על ההתנהלות הפיננסית שלכם

מזל גדי

הגדיים הם אנשים חסכניים, שונאים אוברדראפט, בעלי מוסר עבודה גבוה והם עובדים בערך מהיום שהם זוכרים את עצמם. תמיד יקפידו לשים כסף בצד, שיהיה לכל מקרה, ולעיתים הם כל כך מקפידים בחסכון עד שהם שוכחים לחיות וליהנות מההווה.

מזל דלי

הדליים לא אוהבים לחסוך ויש להם תחושה כי מדובר במנהג השמור רק לאנשים מבוגרים. הם צעירים מכדי לחסוך כסף, אוברדראפט או כל משיכת יתר לא מפחידה אותם. ואולם אם לנגד עיניהם מטרה חשובה, הם יצליחו לחסוך ובדרך יצירתית.

מזל דגים

בני מזל דגים לא מפחדים מעבודה קשה ומאוד חרוצים, אך הם אינם מקפידים לחסוך. בנוסף, יש להם נטייה לשגות בחלומות ולא להבין את מצבם הכספי באופן ריאלי ובהיר.

מזל טלה

מדובר באנשים גחמניים שקונים עם העיניים וללא מחשבה מרובה אך כשהם חושקים במשהו, היכולת שלהם לדבוק במטרה ולעבוד קשה, תוביל אותם להצליח ולחסוך.

מזל שור

השוורים הם אנשים שקולים, אחראיים ומחושבים והם הראשונים לשים כסף בצד. הם אמנם אוהבים להתפנק ולחיות את החיים הטובים, אך לעולם לא יוציאו כספים שאין. כאמור, מדובר באנשים שחיים לפי יכולתם ומתוך ראייה כוללת ובהירה של מצבם הכספי.

מזל תאומים

אם יש משהו שבני מזל תאומים פחות מצטיינים בו הרי שזוהי היכולת לחסוך. הם מאוד אוהבים לבזבז כספים וממש לא עושים שיקולי ״יש או אין לי כרגע״, דבר העלול לסבך אותם ולגרום לחובות.

מזל סרטן

הסרטנים הם האנשים הכי משפחתיים שתפגשו בחייכם, וכל מאורע או שמחה המשלבת את בני משפחתם האוהבים ראויה להיחגג גם אם מחירה גבוה. הם יודעים לשמור על כספם ויעדיפו תמיד לחסוך לטובת חופשה משפחתית.

 מזל אריה

בני מזל אריה יודעים לעשות כסף באופן טבעי ולרוב לא חווים מחסור, אך כשהדבר מגיע לשמירה על הכסף, הדברים מקבלים תפנית והאריות הולכים לאיבוד. מדובר באנשים שאוהבים לחיות בתחושת שפע ולפנק קודם כל את האהובים עליהם ולאחר מכן את עצמם, גם אם מצבם הכלכלי ממש לא מאפשר זאת.

מזל בתולה

אמרת חסכון אמרת מזל בתולה. אין סיכוי שבתולות יבזבזו כספים מעבר ליכולתן הכלכלית. הן חוששות מאוברדראפט, ויותר מכך – שלא תהיה להם לפחות קופת חיסכון אחת בשלוף. מדובר בטיפוסים סופר מחושבים וזהירים כספית.

 מזל מאזניים

מדובר במזל המאוזן ביותר בגלגל המזלות, הם מתנהגים בתבונה עם כסף (ולא רק) ולרוב מוצאים את הדרך לאזן בין ההוצאות, הקניות והפינוקים לבין הצורך לחסוך כספים.

מזל עקרב

בני מזל עקרב הם אנשים יסודיים שחופרים לעומק בנושאים שמעניינים אותם. הם אוהבים להשקיע את כספם, נמנעים מאוברדראפט ומתנהלים בצורה חכמה ומחושבת.

מזל קשת

מדובר באנשים שחיים את הרגע, את ה״כאן והעכשיו״, ודחיית סיפוקים או חסכון לזמנים אחרים זר ולא מובן להם. מדובר באנשים אופטימיים מטבעם ומלאי שמחת חיים שבטוחים כי בין כה הכל יעבור ויסתדר על הצד הטוב ביותר, עם או בלי חסכון..

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות