אוכל

לא סתם מכנים אותו משקה הקסמים: הכירו את המאצ'ה

המאצ'ה, אבקת התה היפני, מכילה נוגדי חמצון איכותיים בכמות שמשאירה אבק בניחוח יסמין לתה הירוק. הכירו משקה שכולו בריאות

ייתכן שעוד לא שמעתם על הפלא הזה, אבל ישנה אבקת קסמים שתעשה לגופכם רק טוב. אבקת המאצ׳ה היפנית מופקת מעלי צמח התה הירוק, היא נוגד חמצון חזק ויעיל במיוחד, המחזק את המערכת החיסונית ומייעל את חילוף החומרים. הכניסו אותה לתפריט על בסיס יומי

סופר פוד זה פה!

אבקת תה המאצ׳ה נחשבת לאחד המאכלים החזקים והעוצמתיים ביותר בטבע, ולא חינם זכתה בשם התואר המחייב ״סופר פוד״. זאת, הודות כמובן לתועלות הבריאותית הרבה הטמונה בה. אז מי את מה אבקת תה המאצ'ה?

בתרבות היפנית זוכה אבקת המאצ׳ה לכבוד כבר מאות בשנים ושמה ללא ספק הולך לפניה בצדק. מדובר במשקה מלכותי וגדוש ביכולות ריפוי: עשיר בויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וחומצות אמינו. התה מופק מעלי צמח התה הירוק ומפיקים אותו רק מהעלים הצעירים של הצמח, עלים העוברים תהליך הצללה במשך מספר שבועות בטרם נקטפים. ההצללה לא מאפשרת לאור ולחמצן לחדור לעלים וגורמת לשחרור חומצת אמינו בשם L-Theanine – שהיא האחראית לעוצמת הריפוי המרשימה של המאצ'ה.

העלים נקטפים ועוברים תהליך אידוי כשבסיומו נטחנים לכדי אבקה וזאת באמצעות טחינה באבן רחיים עדינה מאוד. האבקה מכילה אוסף מרשים של ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וחומצות אמינו ובמנה אחת בלבד של תה מאצ׳ה נקבל ערכים הקיים בעשר כוסות תה ירוק.

יתורנותיה המופלאים של המאצ'ה

מאצ׳ה מסייעת לירידה במשקל וזאת מפני שמגבירה את חילוף החומרים ויוצרת תהליך של שריפת שומנים בגוף. חשוב לציין שהיא אינה מגבירה את קצב הלב או את לחץ הדם.

נוגד חמצון נדיר

נוגדי החמצון קיימים במאצ׳ה בריכוז גבוה במיוחד. מדובר בכמות הגבוהה פי 137 (!) ביחס לתה ירוק רגיל, שבעצמו נחשב משקה בריא ומיטיב. כמו כן, תמצאו במאצ'ה EGCG – המהווה נוגד חמצון שכמעט ואינו קיים במזונות אחרים והוא מכיל תרכובות המכונות catechins, המחסלות רדיקלים חופשיים שנוצרים בגוף.

ניקוי רעלים

בתה המאצ׳ה ישנו כלורופיל העוזר בניקוי הגוף באופן יומיומי. המאצ׳ה מסייעת בסילוק רעלים מהדם ומתכות כבדות שקשה מאוד להיפטר מהם בדרכים אחרות.

לסיכום, חשוב לכם להוסיף משהו קטן ובריא בעל ערך עצום לתפריט היומי? פשוט שלבו את תה המאצ׳ה בסדר יומכם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות