בריאות

הוארכה שהיית העובדים הזרים בענף הסיעוד בארץ

שרת הפנים איילת שקד הודיעה על הארכת שהיית עובדי הסיעוד הזרים שאשרת שהייתם הוארכה בעבר ועמדה לפקוע בסוף החודש

על רקע סיום תקופת ההתארגנות שניתנה על ידי רשות האוכלוסין וההגירה למאות מטפלים סיעודיים זרים, אשר אשרת שהייתם בישראל פגה בתקופת הקורונה, נפגשו שרת הפנים, חה"כ איילת שקד (ימינה) והשרה לשוויון חברתי, חה"כ מירב כהן (יש עתיד). בסיומה של הפגישה הודיעה שרת הפנים, איילת שקד, על החלטתה להאריך את שהייתם של מרבית המטפלים הסיעודיים הנמצאים לפחות חצי שנה עם אותו מטופל. המהלך יסייע במקרים בהם מטופל סיעודי נקשר בצורה עמוקה למטפל שלו.

השרה שקד: "כחלק מהרצון לסייע למצוקת המטופלים הסיעודיים ובני משפחותיהם, רשות האוכלוסין וההגירה האריכה את תקופת ההתארגנות שניתנה לעובדים הזרים, הארכה שהוארכה מעת לעת ובסוף החודש יפוג תוקפה. בניסיון למצוא מענה לצורכי המשפחות הודעתי כי אקדם תיקון כבר בימים הקרובים לחקיקה אשר יסדיר את רישיון העבודה למרביתם והתחייבתי כי אעשה כל שניתן למצוא מענה ראוי למשפחות הסיעודיים".

השרה מירב כהן: "הצלחנו להגיע לסיכום אשר יסייע למאות משפחות המעסיקות מטפלים סיעודיים שאשרת שהייתם פגה. אני רוצה להביע את הערכתי לשרת הפנים אשר הבינה את גודל המשבר ולוח הזמנים הדחוק, והשקיעה מזמנה בטיפול בנושא הדחוף".

עו"ד נזיקין ברק נבות

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות