אסטרולוגיה

ילד אסור ילד רע: מהי התכונה השלילית שלך?

אולי לא נעים להודות, אבל לכולנו יש גם חולשות שהיינו מעדיפים להיפרד מהן ולוותר עליהן. רוצים לדעת מהי התכונה השלילית שלכם לפי המזל שלכם? המשיכו לקרוא

מזל גדי – אנוכיים
הגדיים חושבים בראש ובראשונה על עצמם ועל תועלתם האישית, דבר שבא לידי ביטוי באנוכיות ובחוסר אכפתיות באשר לרגשותיהם ולתחושותיהם של אנשים אחרים.

מזל דלי – מנותקים רגשית
עד שאתם מתחברים לאנשים, הנשמה יוצאת. אתם חוששים מקרבה ונזהרים מקשר קרוב מדי, דבר שלעתים מאיר אתכם באור שלילי וגורם לאנשים לחשוב שאתם קרים וחסרי רגישות.

מזל דגים – אובר רגישים
אתם סופר רגישים וכל דבר יכול לגרום לכם למפח נפש ולאובדן שליטה על מצב הרוח. אתם חווים ומתייחסים גם לבעיות קטנטנות כאל מצוקות גדולות ומטלטלות.

מזל טלה – חוסר סבלנות משווע
הטליים תמיד בתנועה, ולרוב חסרי סבלנות בצורה מופגנת, מוכרחים לקבל את כל מה שהם רוצים בו ברגע, ואם הדבר לא קורה הם נוטים להיות חסרי רגישות ולפלוט מהפה דברים חסרי התחשבות.

מזל שור – להיות בשליטה
אתם פריקים של שליטה ומאוד רכושניים, מוכרחים תמיד לנהל הכל ואת כולם, ואבוי לאיש שלא יאפשר לכם שליטה מוחלטת – אתם עלולים להתפרץ עליו במלוא זעמכם ולהוציא עליו את קצפכם.

מזל תאומים – שני אנשים בגוף אחד
אנשים אוהבים להיות בחברתכם, אולם בשל הכפילות החבויה באופי שלכם אתם לא צפויים ולא קל, עד בלתי אפשרי, לדעת מה באמת מתחולל בראשכם, דבר שלא פעם יכול לעורר אי נוחות באנשים (וגם בכם).

מזל סרטן – מצבי רוח קיצוניים
הסרטנים הם אנשים כל כך רגישים, עד כי לעתים בלתי אפשרי לשהות במחיצתכם. אתם נוטים לשינויים קיצוניים במצבי הרוח, דבר שעלול להפריע ולהרחיק מכם אנשים.

מזל אריה – שחצנות וגאווה
הגאווה שלכם לעיתים מתפרשת בעיני הסביבה כשחצנות ולא בכדי, אתם בקלות יכולים להתנשא על אנשים, דבר שגורם לתחושת אי נוחות ולא פעם לריחוק.

מזל בתולה – בעלי ציפיות גבוהות (מדי)
יש לכם דרישות גבוהות מאחרים ומעצמכם עד כי לא פעם איש לא יכול לעמוד בהן. דבר זה מעורר באחרים תחושת אכזבה ותסכול בזמן שאתם לא חוסכים מהם ביקורת.

מזל מאזניים – מלאי התפעלות
אתם בעלי חוש אסתטי יוצא דופן ונוטים להתפעל מדברים יפים שנושאים לכם חן ונחשבים בעיניכם כאנינות טעם, אך אנשים רבים מתרגמים התפעלות זו לשיטחיות ורדידות כיוון שהם עצמם לא ניחנו בחושים אלה, והם אינם מסוגלים להבין ולהעריך את היופי שנחשף בפניכם.

מזל עקרב – מחזיקים הכל בבטן
אתם נוטרים טינה ושומרים דברים בבטן במקום לשחרר ולהוציא את הרגשות החוצה. קשה לכם לבקש סליחה ואתם לא ממהרים לסלוח ואם נפגעתם לא תשכחו זאת, תכונה שבהחלט מכרסמת אתכם מבפנים ובשל הבחירה בשתיקה והסתרת הפגיעה אתם עלולים להתנהג באופן אגרסיבי ולא נעים.

מזל קשת – לא מוכנים להתחייב
אתם אנשים משוחררים והרפתקנים אשר זקוקים למרחבים ולחופש, לכן קשה לכם להתחייב לקשר משמעותי ולשמור עליו לאורך זמן כאמור בשל הפחד שמחוייבות כזו ״תכלא״ אתכם ותאיים על החופש שלכם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות