אסטרולוגיה

כתוב בכוכבים: מי הוא בן הזוג המושלם עבורכם?

אתם חושבים שאתם יודעים מי הוא בן הזוג המושלם עבורכם ואיזה טיפוס יעשה לכם הכי טוב? אז חשבתם, כי התשובה לשאלה זו נעוצה דווקא בכוכבים והם יודעים לספר לנו, טוב מכפי שאנו מבינים, מי הוא בן הזוג המושלם ואיך אנחנו באמת צריכים שיאהבו אותנו

בני מזל גדי – פרטנר משפחתי ועוטף

עבורכם המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עלי אדמות ואתם שמים אותה תמיד לפני הכל ולפני כולם, ועל כן לא תוכלו לאהוב מישהו שלא יאהב את המשפחה שלכם לפחות כפי שאתם אוהבי אותה, ויתייחס אליה כאל שלו. רק אהבה טוטאלית וגדולה תמחא אתכם באמת.

בני מזל דלי – בן זוג קשוב ורגיש

אתם רוצים את הכל אבל בקצב ובזמן שלכם, ולכן אתם זקוקים לבן זוג רגיש וקשוב, כזה שידע להבחין ולדעת בדיוק מתי אתם מעוניינים וזקוקים לקרבתו ומתי אתם מעדיפים להיות לבד ללא כל הפרעות.

מזל דגים – אדם שיראה כמה אתם מיוחדים

אתם אנשים בלתי רגילים ועל כן אהבה רגילה משעממת אתכם. אתם זקוקים לאדם שיעריך אתכם ויוקיר את הפן האמנותי שבכם.

מזל טלה – שותף פעיל

אתם אנשים תזזיתיים ומלאי חיים, תמיד קופצים מדבר לדבר ומלאי פלפל ועל כן בן זוגכם מוכרח להיות אדם שיעמוד בקצב, יאפשר לכם לנוע ממקום למקום ובגדול, ישחרר אתכם לעשות כאוות נפשכם.

מזל שור – יציב ומקורקע

אתם לא אנשים של הרפתקאות ותרגישו הכי בנוח בסביבה מוגנת ויציבה, חפה מדרמות ומשינויים. בן זוג שיעניק לכם תחושה נינוחה ובטוחה הוא הפרטנר המושלם עבורכם, אתם צריכים אדם חזק שרגליו נטועות היטב בקרקע ונוכחותו מעניקה תחושת יציבות ואמינות.

מזל תאומים  – סבלנות ותמיכה

אתם לא האנשים הכי החלטיים ויציבים בעולם ולכן חשוב לכם שהאדם שיהיה לצידכם יהיה בעל תכונות חזקות, אדם תומך ויציב שמשלים בכם את כל מה שחסר.

מזל סרטן – מישהו לסמוך עליו

אתם מתקשים לסמוך על אחרים ולא פעם עושים להם מבחני אהבה ארוכים ומייגעים, בן הזוג המושלם עבור הסרטנים יהיה זה שיוכיח, כל בוקר מחדש, שאתם בטוחים ומוגנים והוא הבית שלכם.

מזל אריה –  אדם שרואה כמה אתם מלכותיים

אתם מרגישים בנוח עם אנשים שמעריכים ומעריצים אתכם ועדיף כמה שיותר. בן הזוג המושלם עבור האריות יהיה אדם שרואה את כל המעלות שבאריה וישבח אותן ללא סוף.

מזל בתולה – מישהו שירגיש מה מתחוללים בפנים

בן הזוג האידיאלי עבור הבתולות יהיה זה שיקרא אותם כמו ספר פתוח וידע בדיוק מה הם רוצים ומתי וזאת מבלי שיצטרכו להכווין ולבקש את עזרתו במילים.

מזל מאזניים – גירויים אינטלקטואליים

אתם צריכים גירויים אינטלקטואלים באופן תמידי וכדי שלא תשתעממו, אתם זקוקים לבן זוג שמצית בכם את הדמיון ואת המחשבה, גורם להסתקרן ומעורר בכם את הרצון לגלות דברים חדשים, ללמוד ולחקור.

מזל עקרב – אדם אמין

לפני הכל אתם אנשים אשר מבססים קשרים על אמון וכדי להיות בן זוג מושלם עבורכם, צריך לרכוש את אמונכם באופן מוחלט ושלם. אתם זקוקים לאדם שתוכלו לסמוך עליו בלב שקט ומלא.

מזל קשת – מישהו לרוץ איתו

יותר מהכל, בני מזל קשת מכורים לריגושים והרפתקאות ולכן זקוקים לריגושים בלתי פוסקים במערכת היחסים הרומנטית שלהם. בן הזוג המושלם עבור הקשתים הוא אדם שאוהב לטרוף את החיים, לצאת למסעות, לטייל בלי סוף וליהנות מאתגרים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות