אסטרולוגיה

מנגנים סולו: המזלות שמעדיפים להיות לבד

יש אנשים שפשוט אוהבים להיות לבד, אוהבים את הזמן שלהם עם עצמם וממלאים אותו בתכנים ובעיסוקים. הם לא מרגישים צורך להקיף עצמם כל הזמן באנשים ובשיחות ולעיתים מצבים כאלה עשויים אפילו אף להעיק עליהם ולהיות למטרד. הכירו את המזלות השייכים לאנשים ה״סוליסטים״, אלה שפשוט זקוקים ללבד

מזל עקרב
עקרבים אוהבים לשמוע את המחשבות שלהם וזקוקים לזמן עם עצמם על מנת להבין מה הם חושבים ומה הם מרגישים. הם אומנם מרגישים בנוח ואוהבים להיות בחברת אנשים אך הם לא ישושו להודות בכך.

מזל בתולה
בני מזל בתולה ישאבו בקלות לזמן איכות עם עצמם המוקדש ללמידה וחקירה של נושאים המרתקים אותם, הם אומנם אוהבים להיות בחברת אנשים אך תמיד יעדיפו להישאר בבית אלא אם ירגישו שיציאה ממנו תביא להם תועלת ממשית.

מזל דגים – להיות לבד
מדובר באנשים שמאוד אוהבים את הלבד שלהם ויודעים להעסיק את עצמם היטב. לרוב תמצאו אותם ספונים בביתם, מרוכזים לחלוטין בעשייתם ואולם, כשהם מרגישים שהם זקוקים לחברים ולתקשורת הם ידאגו להיות מוקפים בהם. אך ללא ספק, הזמן שלהם עם עצמם, הוא החלק הטוב ביותר ביומם.

מזל גדי – עניין של תקופות
בני מזל גדי משוגעים על הלבד שלהם וממש מעריצים את הזמן שלהם עם עצמם אך הם גם אוהבים לבלות במחיצת אנשים אחרים והדבר משתנה מעת לעת ותלוי בתקופה בה הם נמצאים ובמצב הרוח שלהם. ואולם, באופן כללי בהחלט ניתן לומר כי בני מזל גדי אוהבים להתבודד ולהתעסק בעניינים שלהם.

מזל דלי – לפעול בדרך שלהם
בני מזל דלי לרוב יעידפו לעשות דברים לבדם ובעצמם בלי הצורך (המעיק בעיניהם) להתחשב בדעתו וברצונו של אדם אחר, הם אוהבים לגלות דברים בעצמם ולחקור אותם עד תומם. הם יכולים ליהנות גם מבילוי עם חברים ומחוויות הכוללת משתתפים רבים אך לרוב יעדיפו להיות לבד ולהימנע מכך.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות