אסטרולוגיה

עד כמה אתם בזבזניים? עניין של מזל!

אולי תתפלאו לגלות, אבל המזל שלכם ישפיע גם על כמות הכסף שתבזבזו בחיים, על תזרים המוזמנים ועל האופן שבו תבחרו לפזר את כספיכם. אז עד כמה אתם בזבזניים? תלוי במזל

מזל גדי – מחשבים כל שקל
בזבזנות היא לא תכונה עימה מתמודדים בני מזל גדי. מדובר באנשים מתוכננים, שבודקים כל קנייה וכל מחיר בשבע עיניים לפני שהם מעיזים להוציא שקל. אל תטעו, הדבר אינו נובע מקמצנות חלילה, אלא בשל נטייתם לבדוק הכל ולמצוא לעצמם את המחיר הטוב ביותר עבור התמורה הראויה ביותר.

מזל דלי – תלוי במצב רוח
למזל דלי ממש לא בוער להוציא את כספו והוא תמיד יעדיף לשים אותו בצד ולחסוך לימים גשומים. ואולם, אם יתעניין במשהו ויחפוץ בו, הוא לא יהסס ולא יחשוב פעמיים ויצא למסע רכישה.

מזל דגים – קונים רק מה שצריך
הדגים אוהבים לקנות, בזה אין ספק, אך לעולם לא ימצאו עצמם קונים דברים שהם לא צריכים. הם יודעים לערוך קניות בתבונה ולעולם לא יגררו למסע קניות בלתי מחושב, ותמיד, אבל תמיד ימצאו את המחיר הטוב ביותר עבור המוצר אותו הם צריכים.

מזל טלה – אם בא להם לקנות, לא יחשבו פעמיים
בני מזל טלה הם לא פריקים של קניות ולא משתגעים משופינג, אבל בהיותם אנשי ה״עכשיו ומיד״, אם תוקפת אותם חדוות הקניות, כלום לא יעצור בעדם, והשאלה אם יש להם כרגע כסף או לא אינה מהווה שיקול. הם יצאו למסע קניות משוגע ובלתי מתחשב במצבם הכלכלי.

מזל שור – מתונים ושקולים
מדובר באנשים שהרגליים שלהם נטועות חזק בקרקע. הם לא אנשים שיסחפו למסע קניות מיותר ולא תמצאו אותם משוטטים להנאתם בקניונים. הם תמיד יעדיפו דברים איכותיים ויקרים ויבררו בקפידה רבה את המוצרים אותם ירכשו וזאת על מנת לוודא שמדובר במוצר האיכותי והטוב ביותר.

מזל תאומים – גם וגם
בני מזל תאומים תמיד דואליים ונעים סביב הרצון לחסוך מחד ומאידך נוטים לקנות ללא אבחנה ומכל הבא ליד. כשהם מחליטים לחסוך הם ללא ספק יתחייבו ויעמדו בהחלטתם וכשהם חווים פרץ קניות, כלום לא יעצור בעדם.

מזל סרטן – מתנהלים בתבונה
בני מזל סרטן מכבדים כסף ומעריכים את ערכו ואת העבודה הקשה הכרוכה בהשגתו. הם לא נוהים אחרי מותגים וסמלי סטטוס ואת כספם יבחרו להוציא בתבונה ולהשקיעו במטרות בעלות ערך משמעותי עבורם.

מזל אריה – הכל ובגדול
זה לא סוד שמדובר במלך וממתי המלך חוסך בדבר מה? בני מזל אריה ירכשו תמיד את המותגים הכי שווים ואת הפריטים הכי חימם ואיכותיים ולעולם לא יתפשרו או יחסכו מעצמם דבר וחצי דבר, ובכלל זה גם לא מהאהובים עליהם.

מזל בתולה – מחושבים עד השקל
על אף אהבתם לקניות ולפינוקים בני מזל בתולה הם אנשים סופר אחראיים וקפדנים ולעולם לא ירשו לעצמם לחרוג מתקציבם או ״נורא״ מכך, להיכנס למינוס 🙂 הם מחושבים עד השקל ותמיד יעדיפו לערוך קניות בסוף עונה או כשיש מבצעים חמים וזאת על מנת לשלם פחות.

מזל מאזניים – מאוזנים ושקולים
בני מזל מאזניים לא ימצאו עצמם במסעות קניות מטורפים ובלתי מתוכננים, מדובר באנשים מאוזנים ושקולים אשר מתנהלים בכל תחום בחייהם וכמובן גם בזה הכספי, באופן מחושב ומוקפד.

מזל עקרב – חייבים את זה עכשיו
בני מזל עקרב נהנים מקניות וכשהם בעיצומה של קנייה, הם מוכנים להישבע שהם פשוט לא יכולים לחיות בלי הפריט שהם רוצים באותו הרגע והם ממש מאמינים בכך באמונה שלמה. ולרוב, כשהם שבים לביתם מצויידים בפריט שרכשו, הוא נשכח מהם כלא היה.

מזל קשת – קניות? לא בשבילם
בני מזל קשת מוציאים כסף על חוויות וזכרונות, על טיולים והרפתקאות, קניונים וחנויות מותגים נוצצות ממש, אבל ממש לא מעניינים אותם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות