אסטרולוגיה

כל מזל והפחד שלו – מהו הפחד העמוק שלכם?

פחד מטיסות, פחד מרופא שיניים, מבדידות, מחושך, מג'וקים… לכל מזל יש פחדים שמאפיינים אותו – פחדים קמאיים כמעט, עמוקים ושורשיים. אז מהו הפחד שלכם? קראו וגלו 

מזל טלה – לא אוהבים פרידות

הטליים קשורים לאנשים שהם אוהבים וקשרים אישיים חשובים להם. הפחד העמוק ביותר של בני מזל טלה הוא סיומם של קשרים אלה, פרידות אינן מיטיבות איתן וכשלון זוגי/חברי מעורר בהם תחושת חרדה של ממש.

מזל שור – לשמור על קרקע יציבה

מדובר באנשים יציבים אשר שומרים על קרקע יציבה ועל תחושת ודאות ושליטה. השוורים מפחדים מאי יציבות בחייהם ומאי עקביות.

מזל תאומים – לבטא את היצירתיות

בני מזל תאומים הם אנשים סופר יצירתיים שאוהבים ליצור וחשוב להם להביע את עצמם באופן חופשי ובדרכם הייחודית. הפחד הגדול ביותר של בני מזל תאומים הוא לאבד את היכולת לחיות לפי תשוקותיהם ורצונותיהם האמיתיים.

מזל סרטן – הפחד מדחייה

הסרטנים אוהבים להיות מוקפים באנשים והם שואבים מכך תחושת סיפוק וחיוניות רבה. הם ידועים ברגישותם ובהיותם אנשים אמפתיים ומלאי חמלה ועבורם הפחד הגדול ביותר הינו הפחד מפני דחייה – המחשבה שיעניקו לאדם אחר אהבה ולא יקבלו ממנו יחס דומה ממש מבעיתה אותם.

מזל אריה –  רק לא להיות בלתי נראים

האריות משוגעים על תשומת לב והם ידועים באישיותם החזקה, האצילית והבוטחת. ואולם, בני מזל אריה מפחדים פחד מוות ממצב בו תשומת הלב לא תהיה מופנית אליהם, וממצב בו אנשים לא יעריכו אותם ואת פועלם, ולא את עשייתם.

מזל בתולה – זקוקים לסדר

מדובר באנשים אחראים ומסודרים במיוחד, בני מזל בתולה יגיעו בזמן לכל פגישה ומאורע ותמיד כשהם מוכנים למפגש. כאוס ואי סדר מפחידים את הבתולות פחד גדול ובלתי נשלט, והם ממש עלולים ללכת לאיבוד במצב של חוסר ודאות.

מזל מאזניים – שכולם יהיו מרוצים

מדובר באנשים מאוד מאוזנים שאוהבים ומחפשים אהבה והבנה. עבורם הפחד הגדול ביותר הוא יצירת קונפליקטים והמחשבה שיגרמו למישהו אחר לחוש שלא בנוח בשל משהו שעשו, יכולה להוציא אותם מדעתם. בני מזל מאזניים יעשו הכל על מנת ליצור הרמוניה וסדר בין אנשים ולוודא שכולם סביבם מרוצים ונינוחים.

מזל עקרב – גילוי לב וחשיפת רגשות

בני מזל עקרב הם אמנם אנשים מאוד חזקים אשר מסוגלים להתמודד עם כל משימה ואתגר באומץ לב, אך כשהדבר מגיע לרגשות, העקרבים מפחדים מחשיפה וגילויי לב מול אנשים והם יעדיפו שלא להראות את החולשות ואת הסערות המתחוללות בנפשם.

מזל קשת  – אנשים חופשיים

בני מזל קשת הם אנשים בעלי נפש גדולה וחופשיה, הם זקוקים למרחבים אינסופיים והרפתקאות בלתי נגמרות, המחשבה שמישהו אחר ינהל את חייהם ויכפה דבר מה על רצונם, מפחידה מאוד עבורם ואף משתקת אותם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות