אסטרולוגיה

התשומי שבחבורה – המזלות שתמיד יעמדו במרכז הבמה

בכל חבורה יש לפחות ברנש אחד כזה שמוכרח, אבל פשוט מוכרח לקבל מכולם את מלוא תשומת הלב. אז מי הם ״שואבי״ תשומת הלב, שיעשו הכל כדי לזכות בתשומת ליבכם

אריה – מולך באופן טבעי

אמרת אריה, אמרת מרכז העניינים. בן מזל אריה חייב להיות תמיד בלב ליבו של כל אירוע והוא לא ישקוט ולא יירגע עד שאחרון האורחים ידע שהוא מלך המסיבה. מכיוון שתכונה זו הינה חלק בלתי נפרד מאישיותו, הדבר זורם ממנו בנינוחות ובטבעיות בלתי מעיקה ואפילו נעימה

תאומים – שיח מהפנט

כשבני מזל תאומים רק פותחים את הפה, כולם מיד מפנים אליהם את המבט. הם מלאי התלהבות ואשפי המילים, הם יודעים היטב לספר סיפור ולגלגל שיחה באופן קולח ומרתק, גם כשהם מדברים על עניינים שוליים למדי. הם אנשים חברותיים ונעימים אשר מפלסים דרכם אל מרכז הבמה בטבעיות ובקלילות.

קשת – מוצאים חן בעיני כולם

בני מזל קשת מעולים ביצירת שיח וקירבה עם אנשים, גם אם מדובר בזרים מוחלטים. הם אנשים נעימים ומעניינים, סקרנים ופתוחים ותמיד מוצאים את דרכם אל לב העניינים.

טלה – יחס בכל מחיר

הטליים ממש מכורים לתשומת לב והם יעשו הכל, ולא יבחלו בדבר, על מנת לקבל מנה הגונה של יחס ומכולם, גם אם יעוררו סביבם זעם, העיקר שכולם יסתכלו עליהם.

בתולה – מכורים למילה הטובה

בני מזל בתולה הם ציידי המחמאות ויעשו הכל על מנת לזכות במילה טובה והם גם לא מסתירים זאת. אם לא תחמיאו להם ותעריצו את דרך פעולתם, הם לא יהססו וידרשו זאת מכם.

עקרב – מלאי כריזמה

מדובר באנשים מאוד נוכחים, הם בולטים בכל מקום אליו הם מגיעים ומאוד אוהבים (וזקוקים) לתשומת לב. הם מלאי כריזמה ואנשים נמשכים אליהם באופן טבעי. בנוסף, הם שומרים על ריחוק ומסתורין דבר המעורר סביבם עניין רב וסקרנות. בן מזל עקרב יעשה הכל על מנת שאיש לא יפספס את נוכחותו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות