בריאות

חתיכה הורסת: הייתם מחזיקים ככה את התינוק שלכם?

הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי העלתה בחשבון האינסטגרם תמונה שלה אוחזת את בנה התינוק בצורה לא ממש בטיחותית, נוחה ונכונה. לחייג 100 או לדפדף לתמונה הלוהטת הבאה?

אחרי הריון מצולם והנקה מתועדת, אמילי רטאייקאוסקי ממשיכה לחולל סערות רשת עם בנה הפעוט. לפני כשלושה חודשים ילדה הדוגמנית בת ה-29 את בנה הבכור סילבסטר אפולו בר, ובערך שלוש דקות אחר כך כבר חזרה לגזרה הדקיקה שלה, כאילו לא היתה בטן הריונית מעולם. אז אם החזקתם את עצמכם ולא התעצבנתם מהקלות הבלתי נסבלת של הרזון, נראה אתכם מפנימים את זה.

ביום שני השבוע העלתה רטאייקאוסקי בחשבון האינסטוש הנוטף שלה, emrata, שאחריו עוקבים 2.6 מיליון גולשים, תמונה שלה עם סילבסטר ג'וניור. לשם כך עלתה רטאייקואסקי על מדי א', כלומר בגד ים ממש פיצי, והלבישה את סילבסטר במכנס תואם ביקיני, כי על סדרי עדיפויות צריך לשמור. אלא שבתמונה היא נראית מחזיקה את בנה בצורה שלא נראית הכי בטיחותית ונכונה עבור תינוק בן חודשים ספורים: ראשו של התינוק שמוט הצדה, ללא תמיכה, ברפיון, ובתנוחה שלא נראית נוחה במיוחד עבור הצאצא.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

מנגנון התגובות לתמונה זו אינו פעיל, ואפשר לנחש שרטאייקואסקי ספגה אש מגולשים (וגולשות) נזעמים שמיהרו לחנך את האם הטרייה ולהרעיף עליה שלל עצות מבית אמא. אבל אנחנו לא רק רשעים אלא גם מציינים שדפדוף זריז באלבום מציג תמונות בהן אמילי מחזיקה את בנה כמו שצריך, עם תמיכות והכל.

אז מה אתם אומרים? לתייג את המועצה לשלום הילד או שאפשר להחליק וליהנות בכיף מהנוף?

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות