אסטרולוגיה

גלו איזו חיה מאפיינת אתכם לפי המזל שלכם

לכל אחד יש חיה שמאפיינת את תכונות האופי שלו ומתארת אותו טוב במיוחד, קראו והכירו את החיה שמאפיינת אתכם

מזל גדי – חוכמה ושאפתנות

בני מזל גדי הם אנשים מסורים שלא אוהבים להתפשר וככאלה הם ישיגו את מטרותיהם בכל מחיר. הם יודעים בדיוק מה הם רוצים ולא פעם נוטים להיות מאוד תובעניים גם מול עצמם אך גם כלפי אחרים. עורב מאפיין אותם היטב וזאת בשל היותו דרוך וקשוב לסביבה, חיה שמשיגה מטרותיה בזהירות ובחוכמה.

מזל דלי – מסתורין ושכל

בני מזל דלי הם אנשים עצמאיים ומלאים בחוכמת חיים שיבחרו תמיד ללכת בדרכם הייחודית. ינשוף היא החיה המאפיינת את הדליים יותר מכל כאשר ממש כמותם, גם היא חכמה ואפופת מסתורין.

מזל דגים – נפש עמוקה ויפה

בני מזל דגים מלאי חמלה ורוך, אך גם נסחפים בקלות ומתקשים בקבלת החלטות. הדולפין מאפיין היטב את בני מזל זה שכן מדובר בחיה נבונה מאוד ובעלת נפש עמוקה ויפה.

מזל טלה – פראיים ועצמאיים

הטליים הם אנשים שזקוקים לחופש שלהם, הם פועלים מהר ובעוצמה ואומרים את כל אשר על ליבם, לעיתים אף מבלי לחשוב על המילים. הם פראים ולא מבויתים וממש כמו חתולים, החיה שמאפיינת אותם, גם הם אוהבים להיות חופשיים ולהתנהל ללא מעצורים תוך שהם עושים את מה שבא להם, מתי שבא להם

מזל שור – איתנים וחזקים

מדובר באנשים בעלי ערכים, איתנים ויציבים, המתנהלים בעולם בצורה רגועה ובהירה מצוידים באינסוף סבלנות. הם אצילים וחזקים ועל כן סוס היא החיה אשר תאפיין אותם באופן מדויק.

מזל תאומים – משתלבים בכל מקום

בני מזל תאומים הם רבי פעלים ומסוגלים להתאים עצמם לכל סיטואציה, הם משתנים במהירות ונטמעים בכל מקום ולכן החיה שמאפיינת אותם הינה הזיקית, הידועה כחיה סתגלנית שמשנה את צבעה בין רגע ומתאימה עצמה לסביבתה.

מזל סרטן – רגישים ומתחשבים

בני מזל סרטן הם אנשים הפועלים ברגישות גדולה ותוך התחשבות בסביבתם. הם חמים ומשפחתיים ויעשו הכל עבור הקרובים להם. לוטרה מאפיינת אותם בצורה מופלאה כיוון שבדומה לסרטנים, גם היא תגן על אהוביה בכל מחיר, ללא כל גבול או פחד.

מזל אריה – מנהיגים מלידה

כמובן שהאריה מסמל טוב מכולם את בני מזל אריה, מדובר באנשים מלאי התלהבות ומרץ, חזקים ובעלי אנרגיות עוצמתיות, הם אמיצי לב ומנהיגים מלידה.

מזל בתולה – חוכמה ויציבות

בני מזל בתולה הם אנשים מעשיים וקפדנים, שרגליהם נטועות חזק בקרקע, החיה המאפיינת אותם היא פיל, אשר מתנהל בחוכמה, ביציבות ובעל אינטליגנציה גבוהה.

מזל מאזניים – מתנהלים בהרמוניה ובאהבה

השועל הפיקח ויפה התואר הוא החיה אשר מאפיינת את בני מזל מאזניים, האנשים השקולים, הלוגים והמאוזנים ביותר בגלגל המזלות. הם רומנטיקנים גדולים החיים באהבה ובהרמוניה ומאוד קשורים לביתם.

מזל עקרב – תשוקה עזה ונאמנות מוחלטת

בני מזל עקרב הם אנשים חמים ומלאי להט אשר ניחנו בתשוקה עזה במיוחד ונוטים לקנאה גדולה. החיה שמאפיינת אותם היא פינגווין – יונק קנאי ונאמן ללא גבולות אשר יעשה הכל עבור אהוביו.

מזל קשת – אנשים שמחים וצבעוניים

מדובר באנשים שמשוגעים על חופש ומרחבים ומכורים להרפתקאות. הם חיוביים ואופטימיים ומוצאים בכל פעולה את הטוב – יונק הדבש ללא ספק מאפיין את מזג רוחם השמח והחופשי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות