אסטרולוגיה

נולדו לאהוב: איזה מזל הכי מתאים לך?

יש מזלות שיתאימו לכם כמו כפפה ליד ונראה שהם ממש נולדו לאהוב דווקא אתכם לעומת אחרים שאהבה עימם עלולה להתגלות כאסון מוחלט. אז מי הפרטנר המושלם לאהבה ? הכל בכתבה הבאה

אהבה ענקית זה לזו – אריה וקשת

שני מזלות אש שפשוט משוגעים על החיים הטובים. הם מלאי אנרגיה, אוהבים לחוות חוויות חדשות ובעלי תשוקה עזה לחיים ותמיד יקפידו ליהנות מהם. אריה וקשת הם פשוט שילוב מנצח של שמחת חיים ואהבה ענקית זה לזו.

זוגיות מלהיבה ומרגשת – טלה ודלי

זוגיות בין שני מזלות אלה היא מרגשת ומלהיבה מאוד ותמיד קורה בה משהו מסעיר ומרגש. שניהם מכורים להרפתקאות ויחד יתנסו בכל חוויה שתקרה בדרכם וייהנו מהחיים.

קשר עמוק ורגשי – דלי ותאומים

מדובר בקשר עמוק ורגשי שרק יגדל ויתפתח ככל שיעברו השנים. הם תמיד קשובים ורגישים אחד לשני, ומתקשרים מעולה בקשר טלפתי כמעט. מדובר בשני מזלות אוויר שפשוט יודעים זה את ליבו של האחר.

נאמנים וכנים – בתולה ושור

בני מזל זה הם אנשים מסורים מאוד, ישרים וכנים אשר ינהלו מערכת יחסים נאמנה, רגועה ובריאה. מדובר בשני מזלות אדמה, הדומים מאוד אחד לשני ומבינים היטב זה את ליבו של זה ועל כן מסתדרים מצוין.

מיד יודעים שזה זה – תאומים ודלי

הם לא זקוקים לזמן ממושך על מנת להרגיש בנוח יחד ולהכיר ויספיקו להם רק ימים ספורים או שבועות בודדים על מנת להרגיש שהגיעו הביתה. הם מתקשרים מעולה בכל האספקטים ויודעים להכיל ולקבל זה את זה.

משלימים אחד את השני – שור וסרטן

שור וסרטן ממש משלימים אחד את השני, הם לא זקוקים להרבה מילים בקשר כיוון שהם מרגישים ומבינים זה את זה גם בלעדיהן. הזוגיות שלהם חזקה ועוצמתית באופן יוצא דופן והם מאוד מעריכים ומוקירים אחד את השני. טובים יחד בכל, גם במיטה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות