אסטרולוגיה

איתך באש ובמים: חברות עם בני מזל תאומים

בני מזל תאומים הם חברים מסורים, אוהבים ופשוט נהדרים, הם אנשים מעניינים ורב גוניים שיהפכו את החיים לצידם לצבעוניים ומרתקים. אם זכיתם בחברות קרובה עם בני מזל זה, הרווחתם ובענק. לפניכם כל הסיבות

הם לא לוקחים את החיים ברצינות מוגזמת

בני מזל תאומים הם אנשים בעלי חוש הומור משובח ויש להם יכולת נדירה להצחיק את כל מי שפוגש בהם, ולא פעם הם יעשו זאת תוך שימוש בציניות ובעקיצות קטנות, מדויקות ומצחיקות. כל מצב מכביד או מעיק יהפוך בפיהם לקליל ומצחיק, וכמה מרגיע ומעודד כשיש לידך אדם שמתייחס ככה לחיים.

קודם כל אמת!

בני מזל תאומים לא מתביישים מאף אחד ומשום דבר, ולעולם לא ימנעו מלומר מה מפריע או מציק להם. אתה יכול להיות סמוך ובטוח, כשהם בסביבה תזכה תמיד למנת אמת הגונה שתכוון ישר לפרצוף, הם לא יסננו ולא יעדנו דבר. זה אולי מבהיל לרגע, אבל מי לא זקוק לפחות לחבר אחד שיגיד את מה שלנו לעיתים לא נוח, או לא נעים לומר (אפילו לעצמנו).

לא סותמים את הפה, בצורה חיננית

לבני מזל תאומים יש מה לומר, תמיד ועל כל נושא בעולם. הם דברנים גדולים וטובים בלפתח שיחות גם עם אנשים זרים, הם יזרמו לתוכן בטבעיות ובנינוחות יוצאת דופן תוך שהם מספרים סיפורים ומצחיקים את האדם שמולם, הם מבינים סיטואציות ומשתלבים בהן היטב.

זמן איכות עם עצמי

בני מזל תאומים מאוד אוהבים אנשים וחברה, וישמחו להיות בקרבת אחרים. אולם הם גם זקוקים מאוד לשקט, ל״זמן אנ״ נטול חברים ובלי רעש, וזאת על מנת למלא מצברים לפעם הבאה ולהגיע למפגש עם חבריהם סבלניים יותר ומתגעגעים יותר – דבר שתורם רבות לחברות טובה. למדו מבני מהם ואמצו הרגל זה, זמן איכות עם עצמך יעשה לך רק טוב.

לסיכום, אם יש לכם חברים בני מזל תאומים, כנראה שתצחקו המון, תשתלבו בקלות בסיטואציות חברתיים ותמיד, אבל תמיד תשמעו את האמת.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות