אסטרולוגיה

לא על הפרח לבדו: המזלות הרומנטיים שישברו לך את הלב

יש מזלות שניחנו בקסם מיוחד, הם רומנטיקנים חסרי תקנה, בקיאים ברזי האהבה ויודעים כיצד לרגש את ליבו של האדם שאיתם. הם עושים את הדבר הנכון בזמן הנכון ומקשטים את הקשר באינספור מחוות מרגשות ושובות לב. הכירו את המזלות הכי רומנטיים בגלגל המזלות

מלאי הפתעות ותשוקה – קשת

למזל קשת יכולת מולדת להלך קסם ולנשוא חן. מדובר באדם חי, תוסס ומלא אנרגיות ולעיתים אף מסתורי, דבר שהופך אותו למסקרן עוד יותר. קשתים הם אנשים מלאי תשוקה אשר נשאבים עמוק עמוק אל תוך סיפור האהבה שלהם, כשהם, כמובן בתפקיד השחקן הראשי. אהבתם מרשימה וגדולה והם תמיד יזמו חוויות מרגשות ויפתיעו בלי סוף את מושא אהבתם, הפתעות שחושבו עד לפרט האחרון ויהיו לבלתי נשכחות.

רומנטיקנים חסרי תקנה – מאזניים

כשבן מזל מאזניים מתאהב, הוא מתמסר לחוויה ואוהב להפתיע את מושא אהבתו בלי סוף ולמלא את האווירה במחוות רומנטיות מרגשות. הוא יקפיד ממש ללמוד את האדם שאיתו וזאת על מנת לדעת בדיוק מה הוא אוהב, כי באמת חשוב לו שירגיש טוב ונוח. מדובר בבן זוג חם ונעים שאוהב לתת מעצמו וללא צל של ספק, בני מזל מאזניים הם רומנטיקנים חסרי תקנה.

אהבה רומנטית ויוצאת דופן – דגים

בן מזל דגים הוא ללא ספק המזל הכי רומנטי בגלגל המזלות והוא חייב להרגיש כך. הוא אדם מלא תשוקה ורגיש הזקוק לחיזוקים, מילים טובות ותשומת לב ללא סוף. דגים אוהבים ליצור רגעים משמעותיים ומי שיזכה באהבתו של בן מזל זה, הרוויח אהבה מושקעת ומיוחדת, רומנטית ויוצאת דופן.

לפנק לפנק לפנק – שור

שור הוא טיפוס מחושב ויציב, הוא משקיען גדול אשר יהפוך כל חוויה זוגית למדוייקת ומתוכננת ממש עד לפרט האחרון: ידאג לבקבוק יין מפנק, זר פרחים חגיגי ולאווירה הנכונה

ביותר אשר תבטיח ערב גדוש אהבה. שור הוא אדם בעל חזות העשויה להיחשב כמאיימת אך מתחת לפני השטח מדובר באדם בעל לב רחב שיפנק את מושא אהבתו עד בלי די, ויעשה זאת בדרכים רומנטיות וייחודיות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות