אסטרולוגיה

קטעים איתם: בני איזה מזל הם האנשים הכי קורעים?

הם יודעם איך לספר סיפור, לא הורגים בדיחה באמצע וההומור נשפך להם מהאוזניים. לאיזה מזל שייכים בני המזל?

כדי להיות מצחיקים באמת, לא מספיק להכיר ולספר בדיחות. צריך חוש מיוחד לדבר, מן תכונה מופלאה שאינה מנת חלקם של כולם. מדובר ביכולת מולדת ויוצאת דופן להצחיק אחרים.

לדעת להציג סיטואציות באופן קומי ומדויק היא לא פחות מאומנות. אז מה הופך את בני מזל תאומים למומחים בכך?

לדעת לספר בדיחה
בני מזל תאומים הם אנשים חברותיים וזורמים, הם מבינים סיטואציות ומרגישים את האנשים שעומדים מולם, הם אינם חוששים ממבוכה ותמיד יתנדבו לספר בדיחה טובה, גם אם היא על חשבונם, העיקר להצחיק את החבר'ה. הם גם יודעים לספר סיפור בצורה מרתקת, למלא אותו בפרטים קטנים ומעניינים ולהציגו בדרך קומית מופלאה, דבר שללא ספק מעורר הקשבה ומושך אליהם את מלוא תשומת הלב אליהם.

הומור לפני הכל
בני מזל תאומים משוגעים על חוש הומור ומעריכים יכולת זו גם באחרים, הם קשובים לאנשים ויודעים לצחוק גם מהבדיחות שלהם. תאומים תמיד יבחרו לספר בדיחה טובה על פני שיחות עומק או שיתוף בקשיים.

אין עצם בלשון
בני מזל תאומים לא יודעים (ואולי גם לא רוצים) לסנן מילים, הם לא מפחדים מהאמת וממש לא חושבים פעמיים לפני שהם מדברים. לתאומים לא משנה מי עומד מולם ולרוב הם פשוט יחלקו עימו הכל ויפלטו מפיהם את מה שהם חושבים בלי פילטרים.

מגלים את העולם כל פעם מחדש
בני מזל תאומים הם אנשים סקרנים וספונטניים (ולעיתים אף אימפולסיבים) שאוהבים לגלות דברים חדשים על סביבתם ועל האנשים שהם אוהבים, תגליות שהתגובה להן עשויה להיות סופר משעשעת ומצחיקה.

לצחוק תמיד ומהכל
בני מזל תאומים הם אנשים כל כך מצחיקים שאינם מפחדים גם לצחוק על עצמם, ואפילו אוהבים זאת. בדיחה טובה על חשבונם לעולם לא תתפש כמשהו מעליב, להפך, הם יצחקו בקול גדול ויעריכו זאת.

לא לוקחים דברים ברצינות
בני מזל תאומים לא לוקחים את עצמם או את סביבתם ברצינות מרובה ובעינהם כל דבר הוא פוטנציאל לבדיחה טובה ולצחוק גדול.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות