אסטרולוגיה

בא לשכונה בחור חדש – הכירו את המזלות הכי גבריים בעיר

גב-גבר חזק, שחצן, לא מתפשר, אבל גם חמקמק, מעורפל, רגיש. הכירו את הגברים לפי המזלות

גבריות אינה נגזרת של יופי ופחות משנה אם לגבר יש עיניים כחולות או שיער גולש. גבריות היא מכלול של דברים הטומנים בחובם אוסף של תכונות אופי אשר בכוחן להלך קסם על נשים ועל גברים אחרים. משהו בתנועות הגוף, במבט, בכריזמה, משהו מיוחד ושונה שכנראה נולדים איתו. לפניכם רשימת המזלות הגבריים ביותר שיש.

בני מזל טלה
זהירות, גב-גבר לפניך! בן מזל טלה הוא סופר גברי וחזק והוא מודע לכך היטב ולפיכך יקפיד לעשות הכל על מנת שכולם ישימו לב לגבריותו המתפרצת.

בני מזל מאזניים
למרות העובדה שאנשים נמשכים לבני מזל מאזניים, בפועל הם לא נחשבים למאוד גבריים. מדובר באנשים אכפתיים, אשר לא פעם נוהגים להתפשר, ולרוב יהיו האחרונים ליזום ולעשות את הצעד הראשון (בכל פעולה) דבר העשוי להיחשב כפחות גברי.

בני מזל דגים
דגים הם אנשים מסתוריים ומעורפלים ולא פשוט לצפות את הצעד הבא שלהם, הם אוהבים לשחק וקצת חיים בסרט.

בני מזל סרטן
מדובר בגברים רגישים, שלווים ומקסימים – שילוב לא פחות ממושלם בעיני רבים. הם אוהבים לדבר על עצמם ומתאימים מאוד לזוגיות רצינית ועמוקה.

תאומים
מדובר בגבר חמקמק, שקשה מאוד לעמוד על טיבו, יש מי שיאמרו כי אלה הן תכונות מסתוריות וסקסיות במיוחד.

אריה
אריה הוא גבגבר והוא ידאג שתדעו את זה – אל תפגעו בו ואל תעליבו אותו, כי הוא לא יישאר חייב והוא עלול להתפרץ ולשאוג ללא מעצורים.

בתולה
גבר במזל בתולה לא יתגמש ולא יתפשר אלא על הטוב ביותר, הוא יתן לך פייט הוגן בכל תחום ולא יישאר חייב לאיש, תכונה חזקה ומעוררת עניין..

דלי
גבר במזל דלי ישיג את מבוקשו ואפילו בקלות, אז נסי לאתגר אותו..

עקרב
מדובר בגבר קשוח וקשה בעל סטנדרטים גבוהים והוא כמעט אף פעם לא מרוצה ולא מסופק. הוא אמנם חזק אך רגיש למידי ולא כדאי להעליב אותו שאחרת הוא מסתגר ונעלם.

קשת
בן מזל קשת הוא שוויצר גדול אבל יש לו את כל הסיבות.. מדובר באחד המזלות הגבריים והמושכים ביותר.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות