אסטרולוגיה

משוגעים על ויכוחים? אנחנו יודעים איזה מזל אתם

שור הוא אדם חזק ויציב שיכול לא פעם להיתפס כנוקשה וקשוח. הוא מתקשה לראות את דעותיו של האחר ועלול למצוא את עצמו בעיצומם של לא מעט ויכוחים ערים וסוערים. שוורים הם אנשים רגישים  אשר נוטים להיעלב בקלות, וכשיפגעו לא יישארו חייבים, יגיבו ויגנו על עצמם בכל מחיר. שור יתווכח עד שיצא מנצח וידו תהיה על העליונה. מדוע וכחנות זו כה מאפיינת את בני מזל שור? המשיכו לקרוא

דורשים את הטוב ביותר

בני מזל שור יודעים לזהות דברים איכותיים ויש להם סטנדרטים גבוהים מאוד. מדובר באנשים שלעולם לא יתפשרו על פחות ממצוין, בעוד שהמחיר לא משחק אצלם תפקיד. הם דורשים מעצמם את הטוב ביותר ודורשים בדיוק את אותו הדבר גם מהסביבה, התנהגות שלא פעם עלולה לגרור לאי הסכמה, כעס וויכוחים נוקבים.

שומרים על המוכר והבטוח

שור הוא אדם מקובע יחסית אשר לרוב מתבצר בעמדתו ואינו אוהב שינויים, על כן הוא ממש לא ימהר לשנות את הרגליו ולאמץ רעיונות חדשים וכשאלה כבר מתדפקים על דלתו, הוא עלול להרגיש מפוחד ומאויים מהם. שור יחוש צורך להגן על המוכר והבטוח בכל מחיר ודרך.

יודעים הכי טוב מה טוב

לשוורים יש אמונות משלהם ודרך משלהם לפעול ולהגשים את רצונם, הם פחות פתוחים לדעותיהם של אחרים ולרעיונות שלא הם הגו ותמיד יעדיפו לפעול על פי דרכם ורצונם, שאחרת עלול להתפתח ויכוח מתיש וארוך.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות