בריאות

"הוא בעט בי, הטיח את ראשי ברצפה". גבר עירום תקף את אשתו של המלחין קובי אשרת בחצר ביתם

ככה סתם, ליד הבית: אדם עירום שכב בגינת ביתם של המוזיקאי ורעייתו עדה ברמת אביב, וכשבני הזוג חשו לעזרתו, התנפל עליהם במכות. עדה אשרת מאושפזת במצב קל

המשטרה עצרה הבוקר (ה', 27.5) גבר שתקף את עדה אשרת, אשתו של המוזיקאי קובי אשרת, בחצר ביתם של בני הזוג ברמת אביב כשהוא עירום. האיש תקף והיכה את עדה אשרת והיא אושפזה במצב קל בבית החולים איכילוב כשהיא סובלת מחבלות ושטפי דם.
התוקף הוא אדם כבן 20 מהצפון, המתגורר כעת בתל אביב.

שכנים ועוברים ושבים ששמעו וראו את האירוע החריג ניהלו אחריו מרדף ברחובות, כשכל אותה השעה האדם היה ערום לגמרי, ולבסוף עצרו אותו במנוסתו. בחקירה ראשונית לא נמצא רקע לאומני לתקיפה, ומן המשטרה נמסר כי בעת הדיון בהארכת מעצרו תבקש שיעבור אבחון פסיכיאטרי מקצועי.

קובי אשרת סיפר הבוקר בבית החולים: "אנחנו בשוק. ראינו אדם שוכב על הדשא עירום כביום היוולדו וצורח צרחות איומות. הוא נראה כמו בהתקף פסיכוטי. רעייתי ראתה אדם במצוקה וחשבה לעזור לו. איך שהוא ראה אותנו הוא התרומם, רץ אלינו באמוק מטורף, הוא התנפל עלינו במכות ואגרופים. מזל שהצלחתי להזיז אותו מאשתי כי הוא המשיך לחבוט בה בעודה על הרצפה. אי אפשר היה לעצור אותו. מזל שהשכנים התקבצו מיד והרחיקו אותו, אחרת זה היה נגמר רע מאד. אין לי מושג מי האיש. שאף אחד לא יעבור חוויה כזו מטלטלת.

עדה אשרת מסרה לבית החולים איכילוב: "ירדתי עם בעלי לטייל עם הכלב. ראיתי מתחת לבית גבר צעיר שוכב ערום על הדשא וגונח. התקרבתי לראות אם הוא בסדר וזקוק לעזרה ופתאום הוא התרומם בפראות ושעט לעברנו תוך כדי נהימות לא ברורות. הוא בעט בי, הפיל אותי לרצפה, הטיח את ראשי על המדרכה וחבט ובעט בי שוב ושוב באגרופיו וברגליו. בעלי קובי ניסה לחלץ אותי מזרועותיו אבל הוא היה באמוק ולא ניתן היה לעצור אותו.
ראיתי כבר את הסוף שלי ולמזלי כעבור דקות שהרגישו כמו נצח הגיעו שכנים שחלצו לעזרנו והצליחו להשתלט עליו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות