אסטרולוגיה

בן מזל שור מאוהב בך? הרווחת, ובענק!

חמים, נדיבים, מסורים ובאמת שכיף איתם. הכירי לך גבר עם שתי רגליים על הקרקע

בני מזל שור הם אנשים בוגרים ויציבים, סבלניים ואמינים. הם לא נמשכים לסטוצים ולא ישחיתו זמנם על הרפתקאות מזדמנות וחסרות חשיבות או משמעות. הם מאהבים קשובים ועשויים להיות רכושניים. מדובר באנשים מעשיים ורגליהם תמיד על הקרקע. הם פרטנרים מעולים לזוגיות ארוכה ויציבה ויעשו הכל על מנת לשמור אותה כזו. וחשוב לא פחות – הם משוגעים על החיים הטובים ומאוד נדיבים, אנשים שלא יודעים ולא מוכנים לחיות בחוסר ביטחון רגשי וכלכלי.

מה הופך בני מזל שור למאהבים נפלאים ומדוע כדאי לכם שיאהבו דווקא אתכם?

אהבה שאין שניה לה
בני מזל שור הם אנשים חמים אשר יאהבו אותך מכל ועם כל הלב. הם יתנו מעצמם למען בן זוגם, נתינה מלאה וגדולה ויעשו הכל על מנת לשמור שתמיד יהיה לאדם שלצידם בטוח וטוב, ומערכת היחסים תהיה טובה ואיתנה.

שותפים אמיתים לדרך
שור תמיד יעמוד לצידך וידרבן אותך להפוך לגירסה הטובה ביותר של עצמך. הוא גם יושיט יד ויעזור לך במשימה זו: יעוץ עצות חכמות וטובות, יבליט בך את הדברים החיוביים ויהיה לצידך בכל מצב.

לפני הכל – נאמנות

בני מזל שור הם אנשים מסורים, אמינים ונאמנים ובמילים פשוטות הם פשוט ״נשמות טובות״. הם לא יבגדו בך ולא ימעלו באמונך וישרו תמיד תחושה של ביטחון (גם כלכלי) ויבטיחו את עתידך.

קשר משמעותי ואוהב

אם בן מזל שור מתאהב בך, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שכוונותיו רציניות והוא ישקיע את כל כולו לטובת קשר יציב, אוהב ובטוח. לא יוליך אותך שולל ולא יבזבז את זמנו על קשר נטול משמעות.

החיים הטובים זה כאן

בני מזל שור משוגעים על החיים הטובים ויודעים להתפנק, הם לעולם לא יוותרו על בילוי מפואר, ארוחה טובה והוצאת כסף על מותרות. מדובר באנשים שיגידו כן לכל פינוק שלחיים יש להציע.

לסיכום, אם זכיתם בליבו של בן מזל שור, לא נותר לכם אלא ליהנות מאהבתו ולהתפנק.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות