אסטרולוגיה

עשו לעצמכם טובה ואל תעצבנו בן מזל עקרב

הוא איש טוב, נאמן ורגוע, אבל גם אחד שלא שוכח ולא סולח. אם הרגזת בן מזל עקרב, הדבר הטוב ביותר הוא להניח לו להירגע בעצמו

בן מזל עקרב הוא אדם שמח וטוב לב, נאמן לאנשים שהוא אוהב ובעל שלווה פנימית, ובאופן כללי מדובר באדם מקסים ונעים. אבל מה קורה כשהוא חש נבגד או מותקף? או אז יתגלה בפניכם צד אחר וחדש של בן מזל עקרב.

מנסה לא לחשוף את כעסו
כשבן מזל עקרב מרגיש מותקף או מאויים הוא לא יצליח להסתיר את עצביו וזעמו, גם אם ינסה להסתיר את רגשותיו.

עקרבים לא שוכחים כלום
עקרבים הם אנשים שנאמנות וחברות טובה הן ערך עליון עבורם. אם מישהו פגע בהם הם לא יסלחו במהרה (ואולי אף פעם) וינטרו לו טינה. לרוב אפילו לא יאפשרו לו לגשת אליהם כדי להסביר או להתנצל. אם אכזבת עקרב, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לשנות את דעתו עליך ולתקן את הנזק שנעשה.

עצבנת עקרב? הנח לו להירגע
אנשי מזל עקרב ערים לכל חולשה ובעת כעס הם לא יהססו להשתלח ולהשתמש בנקודות התורפה שלכם על מנת לפגוע בכם חזרה. ולכן אם אתם מזהים שבן מזל עקרב רותח מזעם, הניחו לו זמן מה ואל תפצירו בו לדבר או להתנער מכעסו. תנו לו לעכל ולעבד את הכעס ואל תעמדו בקו האש..

חותכים בבשר החי
עקרבים זקוקים לזמן עם עצמם על מנת לחשוב ולעכל דברים שמכאיבים או מפריעים להם. זו הדרך שלהם לשחרר כעס ועצבים ולהיפטר ממה שמכביד עליהם. אם הם ירגישו לכודים או כבולים הם ינוסו במהירות הבזק ופשוט יחתכו את הקשר ויעלמו כאילו לא היו מעולם.

מתעלים את הכעס לדברים חיוביים
בני מזל עקרב הם אנשים מוכשרים מאוד, דבר המתבטא לא אחת ביצירתיות ובאמנות. ועל כן יבחרו לרוב להמיר את כעסם במעשה אומנות דוגמת נגינה, כתיבת שירים, ציור, פיסול ואפילו ריצת מרתון כתחביב.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות