אסטרולוגיה

בני מזל קשת – חפשו לכם חבר כזה

אין ספק שבני מזל קשת הם אנשים יוצאי דופן ושונים בנוף. אז מה הופך אותם מיוחדים ומדהימים כל כך?

נאמנות לפני הכל
אם התמזל מזלכם וזכיתם לחבר בן מזל קשת, אתם ודאי מבינים נאמנות מהי. מדובר באנשים שבכל מצב ובכל שעה שתזדקקו להם יהיו שם עבורכם ובאופן מוחלט ושלם ויעמדו לצידכם בסבלנות, אהבה ונאמנות כל זמן שתצטרכו.

ראש פתוח ועצמאי
מדובר באנשים שמכבדים ומקבלים כל דעה ומחשבה של אחר, גם אם היא מנוגדות לשלהם. הם תמיד יקשיבו בסבלנות וברוב קשב לכולם ויציגו גמישות מחשבתית. קשתים הם אינטליגנטיים, קלילים ובעיקר מאוד סקרנים ועל כן יהנו משיחות שונות ומגוונות ואף יענו בחיוב לכל הרפתקה שתוצע להם ויאספו סביבם אנשים מעניינים ומגוונים.

בלי שקרים ובלי רמאויות
מדובר באנשים מאוד ישרים אשר אוהבים ומעריכים אנשים הפועלים באותה היושרה, הם ממש אלרגיים לשקרים ויודעים היטב לזהות כאלה. בני מזל קשת לא אוהבים ש״מורחים״ אותם והם מתרחקים מאנשים לא אמיתיים כמו מאש.

לנהוג בכבוד ובנעימות
בני מזל קשת אוהבי חיים, חמים וססגוניים ואנשים מרגישים בנוח לשהות במחיצתם. הם תמיד קשובים לרצון האחר וטובתו חשובה להם מאוד. בני מזל קשת יעשו הכל על מנת שהאדם שאיתם יהיה שמח ונינוח. הם אינם נוטים לרכושנות או קנאות ומוכנים לתת ולחלוק משלהם. תמיד ינהגו בצורה נעימה והוגנת מתוך כבוד ויושרה פנימית עמוקה.

לא מעדנים את האמת
בני מזל קשת לא רוצים להסתיר דבר והם תמיד, אבל תמיד יאמרו לך את האמת בפרצוף גם אם היא לא נעימה וכיפית, עד כי לא פעם הם עלולים, שלא בכוונה, להיות בוטים ומעט פוגעניים. אך כאמור הם לעולם לא יוותרו על האמת שלהם.

אקסטרימיסטים ומכורים להרפתקאות
בני מזל קשת הם אנשים סופר סקרניים שאוהבים להתנסות, ללמוד ולגלות עולמות חדשים. הם משוגעים על הרפתקאות והתנסויות מעניינות ולא מפחדים לקחת סיכונים בחיים, גם אם אחרים עשויים לראות בהתנהגותם מסוכנת, פראית ופזיזה.

החופש קורא להם לבוא
בני מזל קשת אוהבים הרפתקאות, הם מלאי מרץ והתלהבות וממש מכורים לחופש שלהם, אוהבים להרגיש משוחררים מכל דבר ולדעת שהם אלה השולטים בסיטואציה ויכולים לשנותה (וממש לברוח ממצב דוחק) בכל רגע נתון.
לסיכום, אם נולדתם קשתים, הרווחתם מזל מצוין ואם לא, חפשו לכם חבר כזה 🙂

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות