אסטרולוגיה

היא קובעת, היא שולטת: איך זה במיטה עם בת מזל שור?

גבר, תן לה להוביל ותקבל סקס מפנק, מושקע ואיכותי. סקסופון, תתחיל לנגן

אישה בת מזל שור היא אדם מיני וחושני מאוד וכמעט לא יימצא גבר שיכול לעמוד בקסמיה. היא מומחית במלאכת האהבה והפיתוי וצריכה להיות זו אשר קובעת את הטון ושולטת ביד רמה במתרחש. היא תעדיף תמיד שהדברים יעשו בקצב שלה אך באופן שמרני.
בת מזל שור בקיאה בכל ״השטיקים והטריקים״ ויודעת לענג ולפנק את הגבר שאיתה. מעריכה ונמשכת ליופי ובעלת חוש אסתטי מפותח, תמיד תבוא מוכנה לליל אהבה ותקפיד להיות הכי יפה ו״נכונה״: תענוד תכשיטים, תעטה על גופה בגד סקסי, תתקשט ותתאפר.

מדובר באישה רומנטית ללא תקנה שתעשה את הכל על מנת שהערב יוכתר כהצלחה כבירה וכזה אשר הושקע ותוכנן עד לאחרון הפרטים.

מדובר באישה חזקה שאוהבת ויודעת לתת מעצמה ואם תאפשר לה לנהל את הערב ולשלוט בעניינים, רק תרוויח – היא יודעת היטב מה היא עושה ומה היא רוצה.

התאמה מושלמת במיטה
בת מזל שור נמשכת לגברים מטופחים ויפים, והמראה החיצוני משחק תפקיד רב ובעל ערך. בת מזל שור היא טיפוס מאוד מפונק שמעריך ונמשך לחיים הטובים ולכן כדאי שהגבר שלצידה יאהב לתת, ורצוי ברוחב לב, ירעיף עליה דברים טובים ואינסוף פינוקים.

בין הסדינים – דברים ששובים את ליבה
בת מזל שור היא אישה מינית וחושנית, אוהבת להקשיב למוסיקה ותהנה מכוס יין טובה (על אף שתקפיד לשתות במידה כדי להיות בשליטה) ופינוקים נלווים. היא אוהבת לשחק, לגרות את החושים ולפתות, משקיענית ומסורה – ומומלץ שהיא זו שתכוון את הערב ותשלוט בכל.

ומה באשר לחיים עצמם?
מדובר באישה שמחפשת בית שקט ויציב, שיעניק ביטחון ושקט, היא לא אוהבת או זקוקה להרפתקאות, ומתקשה לקבל שינויים. בן מזל שור הוא התאמה נהדרת עבורה – שניהם אוהבים לחיות את החיים הטובים ויהנו ממסעדה טובה, סקס מושקע ושהות שלווה בבית.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות