אסטרולוגיה

אנשי ה״לא נעים לי״: המזלות שיענו ב"כן" גם על מה שלא

הם כל כך רוצים לרצות ולשמח שהם עונים את התשובה שירצו לשמוע, ולא בהכרח את מה שעל ליבם

כולנו היינו במצב בו נתבקשנו לעשות משהו שלא רצינו או לא יכולנו. ברוב המקרים הרגשנו לא נוח לאכזב את הצד השני ולענות לו את התשובה שלא רצה לשמוע, אבל לקחנו נשימה עמוקה ועל אף חוסר הנעימות שכרוך בדבר, פשוט אמרנו – סליחה, אבל לא.

אולי תופתעו לגלות, אבל לא כולם נוהגים כך. יש שלושה מזלות שפשוט לא מסוגלים להתגבר על אי הנעימות הכרוכה בתשובה ״לא״. הם כל כך רוצים לרצות, לתת ולשמח שגם במצב בו זוהי היא התשובה ההגיונית היחידה, המילה שתצא מפיהם היא כן בטח.

האם גם אתם אנשי ה״לא נעים לי״, שעונים על הכל בתשובה המשמחת – ״כן״?

סרטן

הסרטנים מאמינים באמונה שלמה שהכל אפשרי ולכן אין צורך, וגם לא סיבה, לומר לא. מבחינתם, הכל יעשה על הצד הטוב ביותר ויהי מה ומבלי שתישמע ולו תלונה אחת מפיהם. ולכן, כל דבר שתבקש מבן מזל סרטן לעשות יענה אוטומטית בחיוב. אולם לפעמים, תכונה זו מקשה עליהם מכיוון שאנשים רבים בוחרים לנצל זאת לרעה, ואילו הם לא מצליחים לומר את אשר על ליבם.

מאזניים

כדי להימנע מאי נעימות או מעידות, בני מזל מאזניים יסכימו איתך תמיד, ועל הכל, וממש לא משנה מה הם חושבים ומרגישים בנושא. דבר זה פועל לא אחת לרעתם. בני מזל מאזניים הם אנשים רגישים ואמפתיים שתמיד מוקפים בחברים וזאת בשל טבעם הנוח והנעים, אולם זו גם הסיבה הגורמת לעתים לאנשים לנצל אותם.

דגים

בן מזל דגים יסכים לכל רק על מנת לשמור את הסובבים אותו שמחים ומרוצים. הוא יאמץ את סבלו של האחר גם אם הדבר יבוא על חשבונו ויעשה הכל למען האנשים שהוא אוהב, דבר הגורם לא פעם שלא להתייחס אליהם בכבוד ואף לקחת אותם כמובנים מאליהם. וחבל – בני מזל דגים פועלים ממקום טוב ונקי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות