אסטרולוגיה

תכונותיו הנפלאות של בן מזל שור

שקולים, מחושבים, חברים טובים ועם שתי רגליים על הקרקע. כל הדברים הטובים שיש לבני מזל שור להציע לעולם

בני מזל שור הם אנשים יציבים וחזקים, חברות ונאמנות מהווים ערכים עליונים עבורם ולכל משימה ייגשו מלאי רצינות, סבלנות, חריצות ומוטיבציה. מדובר אנשים נעימים שללא ספק תשמחו לאהוב.

חברים מעולים

בני מזל שור ידועים בטוב ליבם והם תמיד יושיטו ידם לכל מי שזקוק לעזרה, וזאת ללא היסוס ובלי פחד, גם אם לא פעם הדבר עלול לבוא על חשבונם.

אנשים נאמנים

בני מזל שור לא יאכזב אותך. הם תמיד יעמדו לצדך ולעולם לא ישאירו אותך לבד. שוורים הם טיפוסים הנאמנים לאנשים שהם אוהבים (וגם לעצמם) ולא אחת ייקחו על עצמם, גם מבלי שנתבקשו, את תפקיד האם הדואגת והמכילה, כזו השומרת בקנאות על ילדיה חסרי האונים.

תמיד עם רגליים על הקרקע

ממש כמו החיה, בני מזל שור הם אנשים רבי עוצמה ויציבים, הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית. גופם חזק ונטוע היטב על הקרקע.

שקולים ומחושבים

אצל בן מזל שור אין טעויות או דברים שקרו ״על הדרך״, הם מבינים את המציאות, מחוברים אליה ולא נוטים לדמיונות. מדובר באנשים שפועלים תמיד מתוך מחשבה מרובה וכל דבר שהם עושים הינו תוצר של מחשבה רצינית ועמוקה. הם מלאי סבלנות ולעולם לא יפעלו באופן אימפולסיבי ואולם, ברגע בו החליטו שבשלה השעה לפעול, הם יעוטו על מטרתם בכל הכוח ולא ירפו ממנה.

לא מפחדים מקשיים

בני מזל שור אינם נבהלים בקלות ממכשולים ואין דבר שבאמת יכול לעכב אותם או לעמוד בדרכם. הם עקשנים ונאמנים להחלטותיהם וככאלה, לא ינוחו עד שיכבשו את יעדם.

לא זקוקים לעזרה

בני מזל שור לא אוהבים להזדקק ותמיד יעדיפו להיות עצמאיים ובלתי תלויים, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית.

לסיכום, בני מזל שור הוא ללא ספק אנשים יוצאי דופן וחברים נהדרים. ואם עוד אין סביבכם שור חזק, נאמן וטוב לב, דאגו להכיר בן מזל זה ולהפוך אותו לחבר אמת.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות