אסטרולוגיה

עמעמו את האורות: אז איך בני מזל שור במיטה?

גבר במזל שור הוא אדם מתוכנן וקפדן שלא נמשך לחוויות של "על הדרך" ולא בנוי לסטוצים חפוזים. אמנם הוא לא נמנה על הטיפוס הרומנטי אך הוא אדם חושני מיני ומלא תשוקה שישקיע בך מאד. בן מזל שור לעולם לא ישכח אף פרט ועבורו עשיית אהבה היא לא פחות מטקס מלוא הוד והדר: הוא יציע לך לשתות את המשקה שאת אוהבת, ישמיע את המוסיקה הנכונה, ילטף אותך לאט ובלהט ולא ישקוט עד שתהיי שמחה ומסופקת.

שוורים הם אנשים עקשנים ומלאי אמביציה וככאלה הם מאוד אוהבים להציב לעצמם מטרות נשגבות ולהגיע אל יעדם בכל מחיר, ולכן לא ינוחו עד שיגיעו אל מעוז חפצם. גבר במזל שור מכור לשליטה ומוכרח להרגיש שהוא היחיד ששולט במעשה האהבה. שינויים הם פחות כוס התה שלו אבל אם תרגילי אותו לכאלה כבר מההתחלה, הוא יזרום איתם ואיתך. גבר במזל שור הוא טיפוס כבד ומעט גמלוני אך ללא ספק יפצה על כך בפינוקים ארוכי טווח.

 בין הסדינים – מה מדליק אותו?

גבר במזל שור לא אוהב לגשת ישר ולעניין, הוא יעדיף לקחת את הדברים לאט לאט ולהשקיע באווירה מפנקת ובמגע. הוא לא נרתע מריחות גוף ומעדיף את הכל טבעי ופשוט.

התאמה מושלמת במיטה

גבר במזל שור זקוק לאישה שתתאים לו באופן מושלם, ממש כמו כפפה ליד שאחרת הוא פשוט מאבד עניין. בת מזל בתולה היא ללא ספק אופציה מצוינת עבורו מכיוון ששניהם נוטים לראות את הדברים עין בעין והשקפת עולמם דומה. לבן מזל שור מתאימה אישה שאוהבת ערבים מושקעים וסקס איטי ומפנק, שלוקחת את הדברים לאט ואוהבת להתמסר למגע.

טיפ קטן: נשיקות וליקוקים בצוואר ובעורף הם הפינוק המושלם בעיניו.

ומה באשר לחיים עצמם?

גבר במזל שור אוהב נשים שיודעות לבשל, היכולת הזו מדליקה אותו ומאוד חושנית בעיניו ולרוב תשבה את ליבו. השוורים אוהבים ומחפשים אישה שתעניק להם תחושת יציבות, רוגע ושקט ואיתה יוכלו לבנות בית שלוו ונטול דרמות או התחכמויות מיותרות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות