אסטרולוגיה

נעים להכיר: המזלות שפשוט מכורים לפינוקים (ודי בצדק)  

אין מישהו שלא אוהב את החיים הטובים ולא יעדיף להתפנק על פני כל דבר אחר. אולם יש כאלה שעבורם פינוק הוא לא פחות מאוויר לנשימה והם מכורים להנאות החיים – הכירו את המזלות שלעולם לא יוותרו על מנת פינוק טובה.

תחת ההגדרה של פינוק נכלל כל דבר שמרחיב ומשמח את הנפש ועושה נפלאות למצב הרוח. החל משהות בבית מלון או בצימר, נופש בחו״ל, סרט או הצגה טובה, יום ספא גדוש בכל טוב, טיול בחיק הטבע ובעצם כל מעשה שממלא אותנו בתחושת סיפוק ושמחה.

מזל אריה

בעיניו של בן מזל אריה הוא המלך היחיד והבלתי מעורער של העולם כולו ועל כן טבעי שלא יקמץ בפינוקים כי מה המלך אוהב יותר מנוחות, שלווה וזמן לעצמו?! בני מזל אריה מכורים לחיים הטובים ואוהבים להיות תמיד במרכז העניינים כשכל תשומת הלב ומחיאות הכפיים הלב מופנות אליהם, ורצוי שהדבר ילווה בקריאות הערצה ובהרעפת אינספור מילים טובות ומחמאות. אריות משוגעים על פינוקים מכל סוג וצבע ולעולם לא ידחו פינוק למחר.

מזל תאומים

אחת המנטרות של בן מזל תאומים היא – כיף כיף ועוד קצת כיף. הם משוגעים על החיים הטובים וישמחו לוותר על כל דבר תמורת טיול בקניון, חופשה מפנקת או יום פינוקים בספא, הם אוהבים לקבל אהבה אך גם מרעיפים אהבה על הזולת, והם עלולים לחוש קנאה גדולה אם תילקח מהם לרגע תשומת הלב.

מזל עקרב

העקרבים ללא ספק מכורים לפינוקים וממלאים את חייהם בהנאות רבות ושונות. הם אוהבים פאר והדר ואם פעולותיהם לא מובילות בסופו של דבר  לפינוק, הם לא ימצאו בהן כל טעם.

מזל גדי

הגדיים מאוד אוהבים את עצמם וללא ספק מכורים לפינוק. הם לעולם לא יסרבו לאמבטיה חמה ומפנקת, מלאה קצף וריחות נעימים ותמיד ישמחו להתכרבל מול ספר או סרט טוב, באופן כללי ניתן לומר כי בני מזל גדי יבחרו תמיד ל״בזבבז״ את זמנם בהנאה צרופה.

מזל שור

אם יש מזל שמעריץ את תפנוקי החיים ומעריך דברים כיפים ומהנים הרי שזהו מזל שור.  אין דבר שישמח אותו יותר מפינוק ראוי והגון. חיים מלאי נוחות הם המצב המושלם עבור בן מזל שור ורצוי שסביבו יהיו תמיד אנשים שיטפלו ויפנקו אותו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות