אסטרולוגיה

מי אתה, בן מזל שור ( 20 באפריל עד 20 במאי)?

האם בני מזל שור באמת עומדים זקופים וגאים מול החיים, כשלראשם זוג קרניים חדת ובוהקות? האם הם באמת דוהרים קדימה, ללא מעצורים ופחד ולאף אחד אחר אין סיכוי לנצחם ? גלו מי הם בני מזל שור

שור נמצא תמיד עם הרגליים על הקרקע. הוא אדם הגיוני, שקול, יציב ותמיד תמצאו אותו דרוך ומוכן לכל משימה. ואולם, אותן התכונות ממש, הן אלו הגורמות לו להיות טיפוס קצת כבד, גמלוני, ולא מאד זורם, כזה שלא פעם נוטה לווכחנות ולעיקשות, גם אם היא מיותרת. אך כל עוד כולם יסכימו עם דעותיו של השור, הכל יתנהל כשורה. העניינים יתחילו להסתבך רק אם מישהו יקרא תיגר על החלטותיו או על רצונותיו.

עקשנות ודהירה למטרה כדרך חיים
עקשנות היא ללא ספק אחת מן התכונות המובהקות והבולטות ביותר של בני מזל שור. הם יעמדו על על רגליהם האחוריות וילחמו בכל מחיר על מה שלדעתם מגיע להם ביושר, גם אם המשמעות היא להיכנס לוויכוח עקוב מדם או לנגוח בכל הכוח באדם שמולו. כששור מחליט דבר מה, נדיר עד קלוש הסיכוי שמישהו יצליח לשנות החלטתו. תכונה זאת עוזרת לו לעתים עד מאד להתקדם בחיים, אך לא פעם גם מחלישה ומעכבת אותו בדרכו.

חיה פראית וחזקה
מזל שור מאופיין על פי החיה שמסמלת חוזק, עיקשות, פראיות ודורסנות, חיה גדולה ומאיימת שנלחמת בלי רחמים ובכל הכוח. בן מזל שור, כמו החיה שמסמלת אותו, לעולם לא יוותר על מה שמאמין ששלו ומגיע לו בצדק, והוא ילחם לקבלו בכל מחיר. בזכות התעוזה והעקשנות הרבה בה ניחן, מצליח השור להתקדם בחיוו בצורה מרשימה ולהגיע למקומות ראויים להערכה.

תרגשו אותם ותזכו בליבם
על מנת להיות בן זוג של בן מזל שור עליך להיות בתנועה מתמדת ולספק אינספור ריגושים, רגשיים ושכליים. אם הוא לא ירגיש שהקשר מספק וממלא את מלוא צרכיו, לא יהסס לוותר עליו ולהמשיך הלאה. אחרי הכל, מדובר באדם פרקטי וענייני שלא יבזבז את זמנו על מה שנראה בעיניו כחסר ערך ממשי.

אנשים מלאי תשוקה
השוורים הם אנשים נלהבים, תוססים ומלאי תשוקה שלא באה לידי ביטוי רק במיטה אלא בכל היבט בחיהם. בן מזל שור לעולם לא יתייאש וילחם בכל הכוח על מנת למצב עצמו במקום בו הוא מאמין שראוי לו. הוא מכבד ומחשיב כסף ונוטה לבחור עבודות בהן ירוויח כסף רב על מנת שיוכל להרשות לעצמו סגנון חיים ראוותני ומפנק במיוחד.

מיותר לציין כי השוורים הם אנשים חזקים וטובי לב, והם יעניקו אהבה אמיתית, ללא כל תנאי וללא גבול.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות