אסטרולוגיה

מזל חסר טקט: 4 מזלות שבאמת אומרים את ה-כל

אולי מתוך כוונות טובות אבל גם בלי לחשוב פעמיים ובלי לספור עד שלוש – בני המזלות שפשוט מדבררים את מה שרובץ עליהם

לפעמים בא לנו פשוט לצעוק בקול את כל מה שאנחנו חושבים ומרגישים, בלי לעצור את עצמנו ובלי להתחשב באף אחד. אבל לרוב אנחנו בולעים את הלשון ומתאפקים כיוון שאנו לא מעוניינים להעליב או לפגוע באדם אחר.
לעומת זאת, יש אנשים שלא בוחלים במילים ולא סופרים בלב לפני שהם מדברים, אלא פולטים מילים החוצה ופשוט אומרים את כל אשר על ליבם. לפעמים זה טוב אך לעיתים הדבר עלול ליצור בעיות, כעסים וריבים עם אנשים אחרים – קראו אם גם אתם נמנים על אותם מזלות שיגידו הכל ישר בפרצוף.

דגים
בני מזל דגים הם אנשים מתלבטים ואינם מצטיינים בקבלת החלטות, עד כי לא פעם, בעוד הם מנסים לקבל החלטה, הם נוטים לפטפט בקול את כל העולה על רוחם, ללא מחשבה וללא גבול.

דלי
הדליים מאוד אוהבים לעזור לאנשים אחרים ולתת עצה הנובעת מדאגה ומאכפתיות, אבל הם לא עוצרים לחשוב לפני שהם מדברים ופשוט פולטים החוצה את כל מה שהם חושבים באותו הרגע, דבר העלול לא פעם להעליב וליצור אי הבנה בינם לבין אנשים, גם אם כאמור, כוונותיהם תמימות וטובות.

תאומים
לרוב, בני מזל תאומים פשוט לא עוצרים לחשוב לפני שהם בוחרים מילים וכך הם מוצאים עצמם לא פעם אומרים הכל ומבטיחים הכל רק כדי לרצות את האדם שמולם, מבלי לחשוב כלל על ההשלכות של אמירותיהם.

טלה
הטלאים הם אנשים נמרצים ומלאי להט שאוהבים לקחת סיכונים ו״להרגיש״ את השטח. בזמן דיבור הם נוטים שלא לחשוב על המילים שיוצאות מפיהם. דבר אשר גורם להם לא פעם (וגם לסביבה) לתחושה לא נעימה ואף לתחושת חרטה.

קשת
מדובר באנשים בעלי חוש הומור, שנונים ולעתים צינים עד מאד, שלא יהססו לומר הכל, גם על חשבונו של מישהו אחר. הם אמנם לא מתכוונים לפגוע ולהעליב איש אולם לא פעם גורמים לכך.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות