אסטרולוגיה

הילדים מרדניים? זה כנראה עניין של מזל

הם דעתניים, וכחנים, לפעמים קצת קשים ומתעקשים ללכת בדרך שלהם. המזלות שלא תמיד מקשיבים לאבא ואמא

אם גם אתם הורים לילדים מרדניים שאוהבים לעשות צרות, לקרוא תיגר כמעט על כל מוסכמות ונורמות חברתיות ולפעול אך ורק בדרך שלהם, יש לכך כנראה סיבה טובה מאד. בכתבה זו נציג את שלושת המזלות אשר נחשבים למזלות המרדניים ביותר בגלגל המזלות. כילדים, כנערים מתבגרים וכאנשים מבוגרים, מזלות שאוהבים לפעול על פי דרכם הייחודית והעצמאית גם אם היא שונה ואינה מתיישבת עם רצונותיהם וציפיותיהם של האחרים.
כיצד תזהו ילדים מרדניים? הכל מתחיל במזל.

בני מזל שור

בני מזל שור הם אנשים בעלי דעות חזקות ומוצקות, וככאלה הם לא מוותרים בקלות. אם החליטו דבר מה, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לשנות את דעתם, ובמילים אחרות מדובר בטיפוסים עקשניים למדי. בנוסף, בני מזל שור משוכנעים (גם כילדים) שהם מעל לכולם והצדק תמיד עימם ולרוב יתנגדו לכל מה שאינו יושב בקנה אחד עם רצונם, ויטו למרדנות ולווכחנות.

בני מזל טלה

בני מזל טלה הם טיפוסים חסרי סבלנות אך בעלי משמעת עצמית גבוהה. כשהדבר קשור להשגת מטרותיהם, הם ילדותיים וישירים מאוד, תחרותיים ולא יכולים לסבול שאנשים אחרים משיגים אותם. הם מרדניים מטבעם ולא ששים לסור למרותו של איש או לבצע פעולה שאינה מתאימה לרצונם. טלאים תמיד יהיו אלה אשר יקבעו לעצמם את חוקי המשחק. ילדים בני מזל טלה יפעלו לרוב באופן מנוגד לרצון הוריהם גם אם הדבר אינו לטובתם.

בני מזל קשת

בני מזל קשת הם סקרנים ובעלי ראש פתוח אך גם מרדנים גדולים שממש לא מתרגשים מעונשים. הם לעולם לא יפספסו הזדמנות ויעדיפו לפעול בדרכם ולהיות עצמאיים וחופשיים. הם אוהבים ללכת נגד הזרם ותמיד יחכו למשהו טוב יותר שלדעתם תמיד מחכה להם מעבר לפינה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות