אסטרולוגיה

גם יפה גם אופה (וגם זורמת): באיזה מזל תמצא את בת הזוג המושלמת

אם התאהבתם בבת מזל תאומים, זכיתם! ואם אתם מתגעגעים לבת מזל תאומים שלא יוצאות לכם מהראש – לפניכם הסיבות לכך

האישה הבלתי מושגת
בת מזל תאומים היא ללא ספק אישה שאי אפשר לשכוח. היא מלאת שמחה וחדוות חיים, וזוגיות איתה היא לא פחות מהרפתקה אחת גדולה. היא אוהבת לנצל כל רגע להנאות ולכיף, מכורה לתחושת השחרור והחופש ותבחר תמיד לעשות משהו מספק, שימלא בתחושת ערך ומשמעות. בילוי במחיצת אישה בת מזל תאומים הוא מאתגר ומסקרן ועשוי להפוך למשימה מרגשת. אישה בת מזל תאומים זקוקה לריגושים תמידיים ומנות גדושות של אדרנלין. וזו הסיבה הראשונה שלא פשוט, ולעיתים קשה מדי, לשכוח אותה.

יודעת לאהוב בלי סוף

אם זכיתם בחיבתה ובאהבתה של בת מזל תאומים, תגלו אהבה נפלאה מסוג שכנראה טרם הכרתם. היא לא תחסוך מכם מנות גדושות של חום. היא אומנם עלולה לא פעם לקנא ולהיות רכושנית אך כשמדובר באהבה עמוקה ומרגשת כמו זו שהיא יודעת לתת, ה״מחיר״ שווה את זה.

קלילות וגמישות מחשבתית
בנות מזל תאומים אוהבות הרפתקאות ואתגרים חדשים ולכן הן שותפות מצויינות לחוויות להתנסויות חדשות. הן בעלות גמישות מחשבתית וספונטניות ולפיכך תמיד יתאימו עצמן לסביבתן ולעולם לא ישעמם איתן.

אוהבות ללמוד ולדעת דברים חדשים
בנות מזל תאומים הן נשים חקרניות וסקרניות מטבען אשר מעריכות ואוהבת ידע ויתפתו לנתח ולבחון תדיר את סביבתן ויותר מכך – חשוב להן להכיר ולהבין את התנהגותן ולהפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמן. סיבה נוספת הגורמת לבת מזל תאומים להיות לאישה מוערכת ובלתי נשכחת.

תקשורת נעימה עם אחרים
בנות מזל תאומים הן נשים בעל חוש הומור מפותח. הן מצחיקות, אינטליגנטיות ושנונות ותמיד ישמחו לנהל שיחה עוצמתית קולחת ומעניינת, לשמוע ולתת עצה טובה ומדויקת. הן מסתדרות מצויין כמעט בכל אינטראקציה חברתית ואנשים נהנים לשהות בחברתן ולהקשיב להן.

מוכשרות ויצירתיות
בנות מזל תאומים ניחנו בכישורים וכישרונות רבים והן יצירתיות ופעילות מאד. הן גם טובות בביצוע משימות רבות בו זמנית, דבר המעורר פליאה ותחושת הערכה רבה. כשבת מזל תאומים מוצאת תחום שמרתק אותה היא תצלול עמוק פנימה ותפיק ממנו את המירב.

אוהבות יופי, ובעלת חוש אסתטי מפותח
לבת מזל תאומים מראה חיצוני חשוב מאד ולעולם לא תמצא אותה שלא במיטבה. היא תשקיע זמן ומאמץ רב על מנת להיות מטופחת ומושכת ולהיראות הכי טוב שהיא יכולה. בת מזל תאומים מציבה ללא ספק סטנדרטים גבוהים וקפדניים של יופי.

נדיבות וטובות לב
אם אתה זקוק לעזרה, בנות מזל תאומים הן הכתובת שלך. מדובר בנשים טובות לב ונדיבות שתמיד יושיטו ידן לעזרה, במיוחד עבור מישהו שהן אוהבות ויהיו הראשונות ליזום ולעשות כל מה שאפשר על מנת לחלץ חבר במצוקה. אם זכית באהבתה של בת מזל תאומים, תוכל להיות רגוע ולדעת שהיא תעשה הכל על מנת להקל, לשמח ולעזור.

לא נוטרות טינה וסולחות בקלות
אומנם בשל אופיה הסוער, בת מזל תאומים זקוקה לזמן מה כדי להירגע מויכוח אולם לזכותה יאמר שהיא נוטה לשכוח מהר ולסלוח בקלות, אינה נוטרת טינה ולא מחזיקה דברים בבטן.

לסיכום, אם התמזל מזלך וזכית באהבה של בת מזל תאומים, שמור אותה קרוב לליבך, נהג בה ברגישות ובכבוד ודע – זכית באישה עם לב ענק ואופי נפלא.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות