אסטרולוגיה

איזה מזלות ממש לא מתאימים לחיים בעיר?

חולמים לעזוב את העיר ולגור בכפר? קודם בדקו את המזל שלכם!

כבר שנים אתם חולמים להיפרד ממבני הבטון המשמימים ומשעות אינסופיות של בילוי מיותר בפקקים? להתעורר כל בוקר לקול ציוץ הציפורים? אם גם אתם מאסתם בחיים העירוניים העמוסים והחלטתם שבשלה השעה להוריד הילוך ולהתמסר לחיים בכפר, כדאי שתבדקו אם המזל שלכם מתאים לאופי חיים שכזה.

אנשים רבים חולמים על מעבר לבית בכפר כדי להשתקע במקום מרוחק ושקט בו ילדיהם יוכלו להתרוצץ במרחבים הפתוחים והם ייהנו מנופים מרהיבים ומאווירה שקטה ונעימה, שמחים ונטולי דאגות. אין ספק שהחיים בעיר הגדולה והסואנת היא חוויה שלא מתאימה לכל אחד, ולמרות זאת, חשוב בטרם קבלת החלטה גדולה שכזו, לבדוק אם מעבר אל הכפר באמת מתאים לאישיותכם ולמזל שלכם.
לפניכם שלוש מזלות שנכון יעשו אם יוותרו על אורח החיים העירוני ויתיישבו בכפר.

בני מזל דגים
בני מזל דגים נחשבים לאנשים רגשיים ונוסטלגיים ולכן עלולים למצוא עצמם מתקשים להשתלב בחברת אנשים. לפיכך, יעדיפו תמיד להיות מוקפים בנופים וטבע. בני מזל דגים אוהבים להיות מבודדים ומרוחקים ומרגישים נינוחים ושלווים במרחבים הפתוחים, מוקפים בנופים מרהיבים, תחת שמיים זרועי כוכבים.

בני מזל סרטן
בני מזל סרטן ללא ספק מכורים לשקט ושלווה. הם קנאים מאד לפרטיות שלהם ועל אף שמדי פעם הם זקוקים לאנשים ולאינטרקציות חברתיות, תמיד יעדיפו שקט ורוגע עם ספר טוב ומנוחה על פני כל צורת בילוי אחרת.

בני מזל דלי
בני מזל דלי הם ללא ספק אנשים שנולדו לחיים בטבע ותקשורת רציפה עם אנשים עשויה לא פעם להעיק ולהקשות עליהם. ככאלה, בני מזל דלי יעשו לעצמם טובה גדולה אם יבחרו להניח את העיר מאחור ולהעתיק את מקום מגוריהם אל יישוב כפרי שקט ומרוחק מוקף נופים, פרחים ושמיים פתוחים.

אתם נמנים על אחד ממזלות אלה? שיהיה לכם מעבר שמח וקל.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות