איכות חיים

לקראת עונת החתונות: טיפולים אסתטיים לפני החופה

פילינג כימי, הסוואות, הזרקות ומילויים – בשביל לוק של מיליון דולר צריך לעבוד! קבלו לו"ז לטיפולים המומלצים
טיפול אסתטי. צילום: unsplash טיפול אסתטי. צילום: unsplash

נפגשתם, היכרתם, התרגשתם, בחרתם זה בזו – והנה אתם מתכננים את יום כלולותיכם, בתקווה שהכל ידפוק כהלכה, שהקייטרינג יהיה פצצה, שהכוס תתנפץ במכה ראשונה ושהדודים לא יפשלו על רחבת הריקודים. אבל עוד הרבה לפני, צריך להיראות פגז.

אם פעם שמלת הכלה היתה נחשבת להוצאה העיקרית לקראת החתונה, כיום הטיפולים האסתטיים משאירים לה אבק של פודרה. כבר לא מדובר בביקור אצל הקוסמטיקאית שעתיים לפני שהאורחים מגיעים אלא בטיפולים שמתחילים חודשים לפני החתונה. כי הרי לא נתחיל להזריק, למלא ולשפצר בשבוע האחרון. אז נכון שמחשבות חיוביות טובות לעור הפנים, אבל כדאי להכיר גם את הטיפולים האסתטיים המקובלים לקראת החתונה.

חצי שנה לפני החתונה

פילינג כימי. מטפל בקמטים עמוקים וכתמים. זה הליך רפואי שאחריו נדרש זמן החלמה של כחודש, ולכן לא משאירים אותו לרגע האחרון. פילינג כימי עמוק מטפל בקמטים באזור הלחיים, הסנטר וסביב הפה ויעיל גם נגד כתמים.

הסוואה. טיפולים בלייזר לטשטוש סימני מתיחה, צלקות מפצעי אקנה ופצעים. לעתים מדובר בסדרת טיפולים עם זמן המתנה ממוצע ביניהם של כחודש. לכן, כדאי להתחיל מוקדם.

טיפולים להסרת נגעים. ובמושג העמום "נגעים" הכוונה לשומות, נקודות חן וכתמי פיגמנטציה למיניהם. מדובר בטיפול שטחי, אבל צפו לפצע וגלד שיפאר אתכם במשך כשבועיים, פלוס חודשיים נוספים עד שהעור יתחדש וסימני הטיפול ייעלמו.

2-3 חודשים לפני

פילינג. המטרה – ריענון העור והחזרת הלוק החיוני ומלא המרץ. טיפול פילינג יעזור להעלים קמטים קלים והבדלים מסוימים בצבע העור. פילינג מעורר את התחדשות העור ואת  ייצור הקולגן, מה שנותן לו את המראה החיוני ומלא המרץ. שלא תראי עייפה מתחת לחופה, את שומעת?!

חודש לפני

הזרקות. מתקרבים לרגע האמת. זה הזמן להחליק קמטים במצח, ובזוויות הפה, למלא שפתיים, להרים לחיים שהתעייפו ועוד אבזורים אחרונים. השפעת הבוטוקס ניכרת כשבועיים לאחר הטיפול, אבל כדאי להשאיר מרווח זמן לתיקונים אחרונים. הזרקת חומצה היאלורונית ניכרת מיד.  ואנשי המקצוע (רופא מנתח או קוסמטיקאית) ימליצו באיזה מהחומרים כדאי להשתמש בהתאם למצב בשטח (כלומר, בעור הפנים). לא כדאי לחכות לרגע האחרון כי לאחר הטיפול עלולים להופיע נפיחויות ושטפי דם שלא כיף להופיע איתם בציבור.

פילינג. כן, שוב. פילינג קל בשכבת העור העליונה, האפידרמיס. אודם מסוים עלול להופיע ליום-יומיים, לכן לא כדאי לחכות עם הפילינג לרגע האחרון.

שבוע לפני

הגעת לדד ליין ואת עדיין לא ממש מרוצה? מזותרפיה הוא טיפול עדין בהזרקות ממש קטנות של חומרי לחות והזנה. טיפול קצר, בלי כאב, בלי תופעות לוואי. בקטנה, אבל סוגר את הפינה.

היום הגדול

אין טעם לצאת למהלך דרמטי. קפצי לקוסמטיקאית לטאץ' זוהר אחרון, שתי תה ירוק ותרגיעי. בנקודת הזמן הזאת, שנ"צ טוב שווה יותר מכל קרם, חומצה, ויטמין וקו-אנזים. שיהיה במזל טוב!

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות