בריאות

ביום אחד: 11 תחנות לבדיקות קורונה מהירות נפתחו ברחבי הארץ

ב-11 סניפים של חברת ביקורופא נפתחו תחנות לבדיקת קורונה מהירה המספקת תשובות תוך 15 דקות
עמדה לבדיקת קורונה מהירה. צילום: ביקורופא וסופיה ישראל עמדה לבדיקת קורונה מהירה. צילום: ביקורופא וסופיה ישראל

11 תחנות לבדיקות קורונה נפתחו אתמול (ג', 27.4) בסניפים של חברת ביקורופא. ניתן להגיע לתחנות, להיבדק ולקבל את התשובה תוך 15 דקות, בעלות של 69 שקלים. הבדיקה המהירה מיועדת לילדים, בני נוער ואנשים שטרם התחסנו, ומתבצעת על פי הנחיות משרד הבריאות. תוצאת הבדיקה השלילית מאפשרת כניסה לבתי מלון וכל יתר המקומות והעסקים הפועלים בתו ירוק.

רשימת הסניפים בהם ניתן לבצע את הבדיקה המהירה: תל אביב, כפר סבא, ראשון לציון, אשדוד, אשקלון, ירושלים, מבשרת ציון, חיפה, טבריה, קריית שמונה ומצפה רמון. לפרטים התקשרו למוקד הטלפוני המאויש 24 שעות ביממה לטלפון שמספרו 6101*.

הבדיקה מתבצעת באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של חברת סופיה, הבדיקה המהירה הנפוצה בישראל והספק הרשמי של משרד הבריאות. הבדיקה מבוססת על טכנולוגיה שפותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי, מבוססת אנטיגן, המזהה את נגיף הקורונה עם דיוק של 96.7% רגישות, 100% ספציפיות וכן בעלת יכולת לזהות את כל יתר והמוטציות. סופיה אושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות. עד היום כבר הותקנו מאות מכשירים שמשרד הבריאות רכש, בחדרי מיון, בתי אבות, בפיקוד העורף, במשטרה, בקופות החולים בוועדת הבחירות המרכזית ובכניסה לאיים הירוקים באילת ובים המלח.

בנוסף, ביקורופא מפעילה שירות בדיקות קורונה מסוג PCR המתבצעות בשירות עד הבית, בהגעת דוגם לבית המטופל. עלות הבדיקה הזו הינה 400 שקלים וניתן להזמינה באמצעות המוקד הטלפוני של ביקורופא.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות