אוכל

שתה מיץ גת כל יום כדי לרזות – ואושפז בטיפול נמרץ

אדם בן 49 נהג לשתות מיץ גת ארבע פעמים ביום כדי להוריד במשקל. זה נגמר באשפוז בבית החולים קפלן ברחובות
ירוק בעיניים, כואב בבטן ירוק בעיניים, כואב בבטן

אדם בן 49 מנס ציונה אושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים קפן ברחובות כשהוא סובל מהרעלת גת. האיש הגיע בעצמו לבית החולים והתלונן על כאבי בטן. הבדיקות העלו כי הוא סובל מאספקת דם חלשה למעי הדק (איסכמיה), אולם הרופאים לא הצליחו להבין את הסיבה לכך. בדיקת רעלים העלתה ממצאים חריגים, מה שגרם לרופאים לבדוק אצל בני משפחתו מה עשוי להיות הגורם לבעיה הרפואית.

ד"ר מיטל זיקרי דויטש, רופאה ביחידה לטיפול נמרץ כללי ב"קפלן": "לאחר שהטוקסולוגיה בשתן הציגה עדות להימצאות אמפיטמינים, שהם למעשה סם ממריץ, והתעקשנו שוב מול המשפחה, הם סיפרו כי בשבועות האחרונים המטופל נוהג לשתות מיץ גת על מנת לרזות".

עוד ב"בריאותי" >>

תחנה לבדיקות קורונה מהירות נפתחה בתל אביב

מהם הניתוחים הפלסטיים הנפוצים בישראל?

לדברי המשפחה, בשבועות האחרונים נהג האיש לטחון עלי גת בבלנדר ולשתות את המיץ ארבע פעמים ביום, כדי לדכא את התיאבון על מנת לרזות. "תהליך הטחינה של הגת ממצה את האמפטמינים הקיימים בחומר, והופך את המשקה לסם ממריץ בריכוז גבוה, מבהירה ד"ר הזיקרי דויטש. "הריכוז הגבוה במיץ, בשילוב עם תדירות הצריכה הגבוהה של המטופל, הובילה לירידה באספקת הדם למעי הדק אצל המטופל, והוא נדרש לניתוח חירום, במסגרתו הכירורגים כרתו לו חלק מהמעי הדק".

"הרעלת גת היא מסוכנת מאוד, וכמו כל סם ממריץ, יכולה להזיק למערכות שונות בגוף, ובמקרה אחר שאושפז ביחידה לפני מספר שנים, המטופל נפטר מההרעלה".

לאחר הטיפול התייצב מצבו, הוא נושם בכוחות עצמו ולא נשקפת סכנה לחייו.

כדאי לכם >>

פלילי, משפחה, חוזים, נדל"ן: תמצאו את מי שתצטרכו באינדקס עורכי הדין הגדול בארץ

תתעדכנו: כל מה שקורה ב"חדר המצב"

הבית של הביצה: פרסום, תקשורת ורייטינג, והאנשים שביניהם

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות