בריאות

תחנה לבדיקות קורונה מהירות נפתחת בתל אביב

במרכז הרפואי ברחוב איינשטיין תפעל תחנה לבדיקות קורונה המספקת תשובות תוך 15 דקות. ייתכן ולקראת הקיץ ייפתחו תחנות נוספות בעיר
תוצאות תוך 15 דקות. מכשיר בדיקת הקורונה של סופיה ישראל. צילום: סופיה ישראל תוצאות תוך 15 דקות. מכשיר בדיקת הקורונה של סופיה ישראל. צילום: סופיה ישראל

תחנה לבדיקות קורונה מהירות תוקם בתל אביב ובה ניתן יהיה לקבל תשובות תוך 15 דקות. התחנה תמוקם במרכז הרפואי ברחוב איינשטיין 40 ברמת אביב. תוצאות הבדיקה מתקבלות באמצעות הודעת SMS אותה ניתן להציג בכניסה לבתי מלון, מסעדות ומקומות בילוי. עלות הבדיקה היא 90 שקלים.

הבדיקה מתאימה לילדים, בני נוער, תיירים ועובדי מלונות שטרם התחסנו. התחנה גם מיועדת לנופשים מגוש דן אשר רוצים להיבדק קרוב לבית לפני הנסיעה לחופשה בבתי המלון בכל יתר אזורי הארץ. הבדיקות המהירות נערכות על פי הנחיות משרד הבריאות ומתווה התו הירוק למלונות, תיירות ונופש. בתאום מראש אפשר יהיה לבצע את הבדיקה המהירה גם ברכב מחניון הגג של הקניון (דרייב אין) ולקבל תשובה תוך 15 דקות. ניתן להגיע כבר החל מיום שלישי הקרוב ה – 20 באפריל, 2021 בשעה 11:00 ולבצע בדיקה במחיר של 90 שקלים. לפני ההגעה לבדיקה חובה להתקשר או לשלוח וואטסאפ לצוות הפרמדיקים של מדיצ'ק לטלפון שמספרו: 053-3451388.

עוד ב"בריאותי" >>

מהם הניתוחים הפלסטיים המבוקשים בישראל?

מאיזו מחלה מוכרת ושגרתית סבל התינוק שהגיע למוקד במצב קשה?

מאחורי תחנת הבדיקות המהירות עומדת חברת סופיה ישראל מבית רימיפארם, אשר הפעילה את האיים הירוקים באילת ובים המלח. ייתכן כי תחנות נוספות יוקמו בקרוב על קו החוף וליד המלונות, כמענה לביקוש לבתי המלון בעיר לקראת חג שבועות והקיץ המתקרב.

סופיה היא בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות. מדובר בפריצת דרך טכנולוגית שפותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי, מבוססת אנטיגן, המזהה את נגיף הקורונה עם דיוק של 96.7% רגישות, 100% ספציפיות וכן בעלת יכולת לזהות את כל יתר והמוטציות. סופיה עברה תיקוף על אלפי נבדקים, צברה ניסיון של מאות אלפי בדיקות והפכה לספק הרשמי של משרד הבריאות עוד בעיצומה של המגיפה. עד היום כבר הותקנו מאות מכשירים בחדרי מיון, בתי אבות, בפיקוד העורף, במשטרה, בקופות החולים ובכניסה לאיים הירוקים. גם מקומות עבודה רבים כמו חברות הייטק ומפעלים רכשו ביוזמתם במימון מקום העבודה את הטכנולוגיה במטרה לחזור לשגרה.

אינדקס עורכי הדין הגדול בארץ

כל מה שקורה ב"חדר המצב"

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות