בריאות

מנהל מ"הלל יפה" זכה באות יקיר שירות המדינה

ד"ר אמנון בן משה, המנהל האדמינסטרטיבי של המרכז הרפואי בחדרה, נמנה בין הזוכים בפרס המכובד ביום העצמאות

ועדת השיפוט לבחירת מקבלי אות 'יקיר שרות המדינה" בנציבות שרות המדינה בחרה בד"ר אמנון בן משה, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי הלל יפה, לקבלת הפרס. אות "יקיר שרות המדינה" מוענק לעובדים  ותיקים בשרות המדינה אשר תרמו לה תרומה משמעותית ומיוחדת, כפי שנקבע על ידי ועדה ייעודית שדנה בפרס.

ד"ר בן משה, המתגורר בפרדס חנה – כרכור, משמש בתפקידו במרכז הרפואי הלל יפה משנת 1989, והוא אחד המנהלים הוותיקים בבית החולים, והמוערכים ביותר במערכת הבריאות. ד"ר בן משה זכה בעבר בפרסי הוקרה והצטיינות מספר פעמים בשירות המדינה, אך זה ללא ספק פרס ההוקרה הגבוה ביותר.

דר' אמנון בן משה. צילום: הלל יפה
דר' אמנון בן משה. צילום: הלל יפה

ד"ר ארז און, ראש חטיבת בתי החולים, ציין בהמלצתו: "דווקא בשנה זו, בה מגפת הקורונה מאתגרת את מערכת הבריאות ומחייבת היערכות יוצאת דופן של המרכז הרפואי לטיפול במאות חולי קורונה, יהיה נכון לתת את תואר יקיר שרות המדינה לעובד מערכת הבריאות ולייצג את סקטור המנהל שנמצא בדרך כלל בצללים של מערכת הבריאות, אבל כולנו יודעים שבזכותם מערכת האשפוז הגיע להישגים האדירים במלחמה זו".

עוד ב"בריאותי" >>

מהם הניתוחים הפלסטיים המבוקשים בישראל?

מאיזו מחלה מוכרת ושגרתית סבל התינוק שהגיע למוקד במצב קשה?

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה: "אישיותו המיוחדת, הקשר הבינאישי המצוין עם כל מי אשר באים איתו במגע, והאופן שבו הוא קובע סטנדרטים ערכיים ואישיים גבוהים ביותר הינם מופת של מצוינות. הוא מנהל איכותי ויעיל, אמין ביותר, חרוץ ומסור, עובד לילות כימים ברציפות וללא לאות, ולוקח חלק גם במטלות של כלל מערכת הבריאות ונציבות שרות המדינה, חברות בוועדות שונות בתחומים רבים ומגוונים, שעת חירום, המועצה הלאומית ללוגיסטיקה ועוד. אני גאה בו על קבלת הפרס, אך גאה בעיקר כי הוא חלק מהצוות של משפחת הלל יפה".

אינדקס עורכי הדין הגדול בארץ

כל מה שקורה ב"חדר המצב"

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות