עולם

טרגדיה בקליפורניה – גולש נהרג ממתקפת כרישים

כריש במימי האוקינוס

חג המולד נחשב לפי המסורת הנוצרית לחג של כל המשפחה, מוות בזמן הזה של השנה הוא טראגי אפילו יותר, ומוות של גבר צעיר שיצא לגלוש ערב החג ומת במתקפת כרישים הוא ממש נוראי. וזה בדיוק מה שקרה במפרץ מורו בקליפורניה ביום שישי האחרון, ערב חג המולד.

המשטרה באזור דיווחה כי הגיבה לקריאה שנוגעת ל"קורבן גבר שהיה שרוע על החוף ואינו מגיב אחרי שנמשה מהמים". הגבר שזהותו עדיין לא פורסמה אך פורסם כי הוא בן 31, הוכרז כמת במקום ונפתחה חקירה לאירוע המצמרר. הרשויות באזור מפרץ מורו, בממקום באמצע הדרך בין סן חוזה ללוס אנג'לס, הורו לתושבים לא להיכנס למים למשך 24 שעות.

"מדובר בתאונה איומה ונוראה", אמר אריק אנדרסבי, מנהל הפטרול הימי באזור לרשת CNN, "למרבה המזל, מזג האוויר הקשה והרוחות מנעו גלישה המונית, כך שמעט מאוד גולשים יצאו לים, ועדיין בכל מקרה סגרנו את המים לצרכי בטיחות".

הראשונה שניסתה להגיש לקורבן סיוע היא גולשת שנמצאה בסביבה והיא משתה את גופתו לחוף, לפי העיתון 'לוס אנג'לס טיימס', שהוסיף כי בשנים האחרונות תועדו באזור מספר מתקפות כרישים אולם זו הראשונה שגורמת למוות מאז 2003. גולש אחר מת ממתקפת כרישים בשנת 2012 בסורף ביץ' באזור סנטה ברברה, המרוחקת ב-100 ק"מ ממפרץ מורו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות