עולם

ארה"ב: ניסו להבריח נחשים ושרפו את כל הבניין

הבית השרוף מרילנד הבניין שעלה בלהבות

 הרבה אנשים מנסים בחייהם לפתור בעיה אחת וגורמים לבעיה אחרת גדולה הרבה יותר. דוגמה ביזארית וקיצונית לתופעה הזו התרחשה במחוז מונטגומרי במדינת מרילנד בארה"ב: הבעלים של הבית ניסו להיפטר מנחשים ששרצו במרתף הבניין והציתו אש, אלא שהאש התפשטה במהרה ושרפה את כל הבניין הגודל של כ-3,000 מטר רבוע שעלה בלהבות.

 

הבעלים של הדירה ניסו להשתמש בגחלים על מנת להדביר את הנחשים ששהו מתחת לבניין, ניסיון שהפך לכישלון גדול ואסון מתוקשר.

פיט פירינג'ר, דובר כוחות כיבוי והצלה במחוז מונטוגמרי, הסביר שאותן גחלים היו מקור לעשן ולשריפה שפרצה. לדבריו, הגחלים הונחו לרוע המזל קרוב מדי לחומרים דליקים, מה שהבעיר אש ענק.

קרוב ל-75 לוחמי אש הוזעקו לבניין בניסיון להשתלט על השריפה שגרמה לנזק של יותר ממיליון דולר. לפי הרישומים, רק לאחרונה נרכש הבית בעלות של 1.8 מיליון דולר. פירינג'ר שיתף בדף הטוויטר שלו תמונות מהבית השרוף, ומהתמונות בהן רואים את הבית עולה בלהבות, ניכרת מידת הנזק הגבוהה. פירינג'ר הסביר לרשת CNN כי נחשים היו בעיה מרכזית עבור הבעלים של הבניין וגם של הבעלים הקודם שהתגורר שם.

לפחות אין נפגעים בנפש. איש לא נפצע היות שבזמן שהאש התפרצה הבית היה ריק מאדם, היה זה בכלל שכן שהתקשר למוקד החירום (911) והזעיק את כוחות הכיבוי וההצלה. באזור הבניין לא היו ברזי כיבוי, מה שחייב את הכוחות להסיע מיכלי מים רבים למקום השריפה. האירועי הוכרז כתאונה ואיום שום ראיות שמצביעות על כוונה להדליק אש ולגרום לשריפה.

בית שרוף במרילנד, ארה"ב
הבניין שנשרף אחרי שהבעלים ניסו להיפטר מנחשים וגרמו לשריפת ענק שהצריכה התערבות של 75 לוחמי אש וגרמה לנזקים של יותר ממיליון דולר | צילום: טוויטר

  טעויות קורות, אבל במקרה הנ"ל מדובר בטעות יקרה מאוד. לטובת הבעלים החדשים של הבניין רצוי לקוות כי לפחות היה להם ביטוח שיעזור להם לכסות חלק מההוצאות הכבדות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות