עולם

הגירסה העדכנית של בולדווין: "לא לחצתי על ההדק"

חודש וחצי אחרי הטרגדיה שהסעירה את העולם, כאשר הצלמת האלינה האצ'ינס נורתה בשוגג למוות במהלך צילומי המערבון 'ראסט', התיישב אלק בולדווין, מפיק הסרט והכוכב שעל פי החשד ירה בה בשוגג, לראיון טלוויזיוני ראשון בו הכוכב ההוליוודי מירר בבכי ונראה במצוקה נפשית. האצ'ינס מתה מיריית אקדח ב-21 באוקטובר ומאז האירוע בולדווין היה עצוב ונסער. כעת הוא התיישב לראיון אל ג'ורג' סטפנופולוס ברשת ABC בו טען בולדווין כי בכלל לא לחץ על ההדק.

הראיון היה נסער וצוות ABC עשה ממנו מטעמים כבר בפרומואים לשידורו. סטפנופולוס שאל את בולדווין מדוע ירה באקדח בניגוד למה שהיה כתוב בתסריט, ובולדווין השיב: "ההדק לא נלחץ, לא לחצתי על ההדק". תשובה מדהימה שמשנה את התמונה והגירסה של השחקן שעלול לשלם מחיר פלילי על הפרשה, ולו בשל אחריותו כמפיק לטרגדיה הקשה.

בולדווין שבכה ארוכות כשדיבר על האצ'ינס התעקש: "לא לא לא לא, לעולם לא הייתי מכוון אקדח לעבר מישהו ולוחץ על ההדק לעברם, לעולם לא", אולם הוא לא סיפק הסברים מעבר לכך. לטענתו של בולדווין לא היה לו מושג כיצד כדור חי הסתנן לתוך הסצינה. "מישהו שם כדור חי באקדח, כדור שבכלל לא היה אמור להיות בשטח", טען בולדווין שהודה כי הוא ממשיך לשחזר בראשו את כל מה שהתרחש באותו יום: "אני חושב לאחור על האירוע ומה הייתי יכול לעשות אחרת".

בולדווין תיאר את ידידתו הצלמת האצ'ינס בתור "מישהי שהיתה אהובה ונערצת על כל מי שעבד איתה" ופרץ בבכי כשאמר את הדברים. "אפילו עכשיו אני מתקשה להאמין שזה קרה, זה נדמה לא מציאותי עבורי", הוסיף הכוכב ההוליוודי.

כזכור, מאז הטרגדיה שארעה על סט צילומי המערבון בניו מקסיקו, במסגרתה גם נפצע מהירי הבמאי ג'ואל סוזה, התקשורת עסקה רבות בפרשה וניסתה לחקור כיצד היא התרחשה. הוזכר כי אחראית הנשק על הסט היתה טירונית בתחום, האנה גוטיירס ריד, והרבה חיצי אשמה הופנו אליה ולהתנהלותה הפזיזה לכאורה, טענות דומות הועלו כלפי עוזר הבמאי דייב הולס שנתן את האקדח לבולדווין. שניהם נמצאים במוקד החקירה, אולם החוקרים טוענים כי הם לא פוסלים חקירה והגשת כתבי אישום נגד גורמים מעורבים אחרים בצילומי הסרט.

במהלך הפרומואים לראיון, שודר גם קטע בו סטפנופולוס שואל את בולדווין לגבי הטענות של ג'ורג' קלוני וכוכבים הוליוודיים נוספים שאמרו כי הם תמיד בודקים היטב בעצמם את הנשקים בהם הם משתמשים בצילומים. אשתו של בולדוויון, הילאריה, שיתפה פוסט שמתייחס לפרומו של הראיון.

יש מספר תביעות שהוגשו בנוגע לאירוע הירי שגרם לביטול הסרט ולפגיעה כלכלית מעבר כמובן לתביעות שקשורות לאובדן חייה של האצ'ינס. אחת התביעות היא של המפיק הראשי של הסרט סרז' סבטנוי נגד בולדווין בגין "רשלנות כללית" וגם המפקחת על התסריט מיימי מיצ'ל תובעת את בולדווין. בעלה של האצ'ינס מת'יו שכר את שירותיהם של עורכי דין שמתמחים במקרים של מוות בשוגג.

כזכור, בולדווין פגש את מת'יו ואת הבן שלו ושל האלינה בניו מקסיקו מיד אחרי מותה, אולם רבים מפקפקים אם מערכת היחסים ביניהם תחזיק מעמד אחרי השלמת החקירה והגשת התביעות. מת'יו צפוי להופיע בפומבי לראשונה ביום רביעי הקרוב באירוע העצמה נשית ולכבד בו את זכרון אשתו.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות