עולם

גופה בלי ראש נפלה מהרכב, וכך התגלה קניבל אכזר

קניבל רוסי נעצר יחד עם שני אנשים נוספים אחרי שגופה קטועת ראש התגלתה על ידי שוטרים בזירת תאונה. הגופה נפלה מתא המטען של מכונית מיצובישי בהם נסעו לאחר שהמכונית שבה נסעו התנגשה בגדר לצד הכביש הראשי באזור לנינגראד בשבוע שעבר.

לפי סוכנות TASS הרוסית השוטרים עצרו שלושה חודשים, שניים מהם חשודים כי רצחו בעוד שתויים אדם במוסך בסנט פטרבורג ואז העלו את הזירה באש. לאחר מכן ניסו החשודים להימלט ובמהלך מנוסתם כאמור ריסקו את המכונית בכביש הראשי, אז נפלה ממנה הגופה, מלאת סימני דקירה, והתגלה הסיפור המחריד. תא המטען היה מוצף בדם ונמצאה בו גם את חפירה שהיתה אמור לשמש את החשודים לקבורת הגופה. הנרצח הוא ארקד קזיאנין, ארמני בן 50 שהתגורר בסנט פטרבורג.

החשוד המרכזי מבין השלושה הוא איגור קומארוב בן ה-23 שהודה בלי בושה כי הוא קניבל וכי רצח את קזיאנין. "נשנשתי קצת מהגופה כדי לקחת טעימה", אמר קומארוב בבית המשפט כשהוא אזוק ומאחורי סורג ובריח, והתובע החוקר השיב בשאלה: "האם אתה מתכוון לאכול שוב בן אדם?". קומארוב ענה לו: "יש לך מישהו בשבילי?". סרטון זה מבית המשפט נצפה בידי רבבות ברשתות החברתיות.

לתביעה יש חודשיים (עד 20 בינואר) להגיש כתב אישום מלא נגד קומארוב. זה לא צפוי להיות בעייתי, מאחר שקומארוב אף הודה ברצח ואכילת אדם בן 38 בספטמבר האחרון. לדבריו הוא עשה זאת "ללא סיבה, רק לבדוק מה הטעם" ואכן לטענתו הוא ביתר חלק מהגופה, בישל ואכל אותה בביתו. גופתו של אותו נרצח נמצא עם פצעי דקירה רבים בתוך צינור ניקוז פלסטיק בכפר סוסנובקה הסמוך לסנט פטרבורג.

הקניבל קומארוב סיפר שהוא צד קורבנות בפארק מקומי בו אין מצלמות אבטחה. מדובר בפסיכופט אמיתי, שכאשר חוקרי המשטרה הורידו לרגע את האזיקים מידיו הוא צעק עליהם: "מה אתם עושים, אני יכול לנשוך אתכם למוות". מיד הוחזרו האזיקים על ידיו.

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות