עולם

נבחרת למורת השנה ומואשמת שהיכתה תלמידה בפניה

קארולין מלאני לי, המורה בבית ספר בפלורידה היכתה תלמידה קארולין 'מלאני' לי, מורת השנה שהפכה לחשודה בהכאת תלמידה

מורה בבית ספר בפלורידה מואשמת בהתעללות בילדה, יומיים בלבד לאחר שזכתה בתואר 'מורת השנה' מטעם בית הספר 'דארנל-קוקמן'. קארולין 'מלאני' לי, בת 60, נעצרה ביום שישי בחשד שהיכתה תלמידת חטיבת ביניים בפרצופה מספר פעמים וגרמה לה לדמם.

לפי דו"ח המשטרה, לי זימנה תלמידה לכיתה לשיחה פרטית ואז ארעה התקרית האלימה, כך דווח ב'פלורידה טיימס יוניון'. רק יומיים לפני כן בית הספר פירסם באינסטגרם פוסט לכבוד המורה שזכתה בפרס 'מורת השנה', ואותה תלמידה שהותקפה לטענתה, הגיבה בפוסט וטענה כי לי השתמש במילה 'ניגר' (כושי) בכיתה בשנה שעברה. המורה השיבה לטענה זו כי אכן השתמשה במילה במהלך דיון בכיתה על הנובלה "על עכברים ואנשים" שכתב הסופר האמריקאי ג'ון סטיינבק. התלמידה השיבה כי עדיין זה לא היה דבר נכון וראוי לומר.

המורה לי מכחישה את ההאשמות כי תקפה פיזית את התלמידה, ולטענתה רק רצתה לשוחח עימה על ההודעה באינסטגרם, אותה המורה טוענת שתפסה כ"איום להרוג אותה". למרות התפיסה הזו, לי לא התלוננה כי לטענתה "לא חשה פחד וצורך להגיש תלונה ולדווח על כך לצוות המורים וההנהלה".

בית הספר דארנל-קוקמן בפלורידה
בית הספר דארנל-קוקמן בפלורידה | צילום מסך מגוגל מפות

מצלמות האבטחה הראו את לי צועדת לעבר הכיתה בהליגה מהירה לפני התקרית. כעבור ארבע דקות התלמידה תועדה עוזבת את הכיתה כשהיא מחזיקה את פניה והולכת שפופה למשרד היועצת של בית הספר, שם דיווחה על האירוע, כך דיווח שוטר שחוקר את האירוע.

דיאנה גרין, מפקחת העל של רשת בתי הספר אליו משוייך בית הספר בפלורידה, הודיעה כי "הטענות של התלמידה מעבר למטרידות", והוסיפה כי כל הגורמים בבית הספר ישתפו פעולה עם החקירות בעניין. "מה שקרה אסור שיתרחש לעולם, במיוחד בשטח בית הספר", אמרה גרין, "אין לי סובלנות למבוגרים שפוגעים בילדים, במיוחד מבוגרים בעמדות אמון".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות