עולם

ברוסיה אסור להתעסק עם הכנסיה, אפילו לא בצחוק

טיקטוק רוסיה מין אוראלי כיכר אדומה התמונה שהובילה את רוסלאן מוג'ונזודה ואנסטסיה צ'יסטובה ל-10 חודשים בכלא

רוסלאן מורודג'ונזודה הוא כוכב טיקטוק שעלה לכותרות בגלל שערוריה גדולה ברוסיה בחודש שעבר (ספטמבר). מורודג'ונזודה, שהוא טג'יקי, ובת זוכות אנסטסיה צ'יסטובה הרוסיה נמצאו אשמים בבית המשפט המחוזי טברסקוי במוסקבה בגין "פגישה ברגשות דתיים", אחרי ששניהם חיקו מעשה מין אוראלי מול קתדרלת בזיל הקדוש בכיכר האדומה במוסקבה. בית המשפט גזר על שניהם 10 חודשי מאסר בגין הפגיעה ברגשות הנוצריים.

"אנסטסיה צ'יסטובה ורוסלאן מורג'ונזודה ביצעו מעשים פומביים שביטאו חוסר כבוד מופגן כלפי החברה", נאמר בהכרעת הדין. נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מקדם קו תקיף פשעים ומקדם אג'נדה שמרנית נוצרית וזהו עוד פסק דין שמתיישר עם הקו הרשמי של הממשלת והמנהיג להגן על ערכים רוסים מסורתיים. מוקדם יותר השנה, שתי חברות בלהקה הרוסית המפורסמת 'פוסי ריוט' נשפטו לשנתיים מאסר בגין חוליגניזם לאחר הופעה שלהן, כשמחו על קשריו הקרובים של פוטין עם הכנסיה הרוסית האורתודוקסית וחוו התעללות ממסדית.

טיקטוק רוסיה מין אוראלי
תמונת הזימה מזווית אחרת | מתוך טוויטר

מורג'ונזודה וצ'יסטובה נעצרו בסוף בספטמבר אחרי שרוסלאן העלה תמונה שלהם כאשר אנסטסיה כורעת ברך לפניו וברקע אותה כנסיה בלב בירת רוסיה. תחת התמונה העלה כוכב הטיקטוק את הכיתוב "קוד העבודה אינו קרימינלי, אתה יכול לעבור עליו", וכאילו זה לא מתריס ופרובוקטיבי מספיק צ'יסטובה הבלונדינית לבשה מעיל משטרתי.

תחילה בני הזוג נעצרו לעשרה ימים על פרסום תמונה מתריסה כלפי המשטרה, והבלוגר טיק טוקר התנצל על התמונה ושילם 71 דולר קנס. כך תמיד נהג מורג'ונזודה בפרסום קטעי תעלולים ודאחקות ברשתות החברתיות, בעוד צ'יסטובה היא דוגמנית אינסטגרם צמאה לתשומת לב. כעת יתכן ששניהם מבינים כי הלכו רחוק מדי וחצו קו אדום, או שהם סבורים כי זה טוב להם בטווח ארוך ומגדיל את החשיפה והעוקבים שלהם.

בכל מקרה, לפי דיווחים ברוסיה מורג'ונזודה צפוי להיות מגורש לטג'יקיסטן אחרי ריצוי עונשו בכלא.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות